sobota, 30 kwietnia 2011

Marcela =2=

Pędzę z tym hafcikiem, oj pędzę ;o) Za 2 tygodnie wybieramy się do małej Marceli i jej rodziców więc musi być metryczka na czas ukończona ;o)



Dziś zamówiłam sobie kanwę i mulinki na SAL kuchenny ;o) Mam nadzieje że szybko dotrą bo już nie mogę się doczekać kiedy zacznę ;o)

Jutro tzn dziś (sobota) wybieram się z moimi przyjaciółkami na oglądanie salę weselną i dopytać o przyszłoroczne ceny, bo Efka moja krejzolka wychodzi za mąż w przyszłym roku
;o) sale, DJa, kamerzystę i fotografa bierze po mnie, bo na moim weselu wszystko było super - nie skromnie mówiąc i bardzo się wszystkim podobało, więc ekipa będzie ta sama ;o) Oby tylko jutro nie lało ;o)

Z moim gardłem już lepiej, przerzuciło mi się na zatoki, ale mimo wszystko jest już lepiej ;o) mój pielęgniarz dobrze się mną zajmuje ;o)

Dziękuje Wam Kochane za życzenia powrotu do zdrowia ;o) 

***************************************************************************
Asia - ESPRIT - Kochana ja ta kanwę na allegro kupuje, ale widziałam ja też TUTAJ
jewa - nawet nie wiedziałam że haftujemy tą sama metryczkę, super ;o)
renataa25 - Kochana mam tyle wzorków że jeden dysk mi zapchały, uwielbiam się dzielić tym co mam, i bardzo wielka przyjemność mi sprawiacie wykorzystując je we własnych hafcikach ;o) więc śmiało częstujcie się ;o)
CyberJulka i PAKMA - Kochane zapraszam Was do forumowej zabawy, świetna sprawa ;o)

11 komentarzy :

  1. Na pewno zdążysz z tą metryczką.
    Ja już z niecierpliwością czekam na efekt końcowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam metryczki i już nie mogę się doczekać końcowego efektu Twojej pracy. Co do kuchennego SAL, to też chętnie bym wzięła udział, ale u mnie im cieplej i bliżej do lata, tym bardziej bliżej do szalonego i intensywnego czasu pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szybko przybywa:))w takim tempie to na pewno zdazysz przed czasem:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim tempie to Ty skończysz teraz w weekend a nie za dwa tygodnie :)
    Dzisiaj też będę podziwia salę...ale już podczas wesela szwagra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zgłosiłam się do wspólnego SAL-owania i nawet rozpoczęłam swój hafcik:) Metryczka rośnie jak na drożdżach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, idziesz jak burza z tym hafcikiem, chorowanie Ci służy :))))
    A tak poważnie to ślicznie będzie i pewnie skończysz duuuużo przed czasem.

    Przesyłam cieplutkie buziaki na rozgrzanie tych wstrętnych zatok :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ją zrobiłam w tydzień :) Więc ty w 2 na pewno skończysz :) U mnie fotki w całości 4 maja - jak będę w domku - bo teraz już zaczęłam majowe wojaże ;) i notki muszą poczekać

    OdpowiedzUsuń
  8. 3/4 smoczka już gotowe, dalej pójdzie jak po maśle!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje prace.
    Metryczka z króliczkiem jest przepiękna!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...