czwartek, 28 kwietnia 2011

Marcela =1=

Tak wiec zaczęłam już metryczkę, na początku od różowego smoka.
O dziwo mimo ze kolorów mało, to dobrze mi się haftuje - ciekawe od czego to zależy ;o)


Zapisałam się także na forum do wspólnej zabawy ;o) Wyszywamy wzorki w ramach SAL do tematu "Ozdabiamy kuchnię" ;o) Ja wybrałam sobie o taki wzorek:


Gdyby ktoś chciał wzorek to go znajdzie TUTAJ.

A teraz zmykam wypić coś na gardło, bo mnie boli ze ho ho ;o( Mąż mi szykuje cytrynkę z miodkiem ;o)
Buziaki dla Was Kochani i przesyłam dużo słonka ;o)

12 komentarzy :

  1. Metryczka pięknie się zapowiada!I ten różowy smok!:) Piękny wzór wybrałaś do zabawy na forum! Chyba też do Was dołączę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie dlatego, ze malo kolorkow to sie szybko wyszywa :) Zreszta Tobie i tak zawsze wszystko migiem idzie :) Moze i ja sie na wspolne wyszywanie skusze ...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo wybrałaś wzorek a już widać Śliczne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O taką samą metryczkę wyszywasz jak ja :) tyle że u mnie dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ty myszaku chory jesteś? Bardzo fajna taka różowa kanwa, ale nie spotkałam sie niegdzie, a z taką, tak słodko i uroczo wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no... ledwo wrzuciłaś wzorek, a już śmigasz z wyszywaniem :)
    Dbaj o gardło, bo długi weekend idzie i szkoda by go przechorować w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj wzorek, dzisiaj prawie cały smoczek, ja też bym tak chciała:)))Uwielbiam Twoje wzorki, fajnie, że dzielisz się nimi:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Metryczka zapowiada sie super:))a wzorek na forumowa zabawe swietny:))
    Duzo zdrowka ci zycze i pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten kuchenny obrazek ,szkoda,że mi na wszystko brakuje czasu :)Mysiu,ale tobie to wszystko idzie migiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metryczka zapowiada się ślicznie.
    Mysiu zdrowiej nam kochana, długi weekend przed nami, piękna pogoda :)
    Zdrówka, zdrówka, zdrówka :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki mąż to istny skarb! Ach te czereśnie, szczególnie w czekoladzie!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...