sobota, 9 kwietnia 2011

Deco =1= i Króliczki =1=

No więc rozpoczęłam moją przygodę z dekupażem ;o)
Wszystko dzięki Kini która zabrała mnie na warsztaty, tam poznałam podstawy i teraz się szkolę ;o)
To moje pierwsze prace, więc proszę o pobłażliwość ;o)
Moje podkładki po kubeczki:


Na tej rozwaliła mi się serwetka przy napisie ;o( no ale ogólnie mi się bardzo podoba:



A ten króliczek mi tak strasznie się podoba, że nie moge przestac na niego patrzyć ;o)



A na koniec jak to ja znów zabieram się za coś wesołego ;o) święta tuż tuż a ja mam dopiero jedną wielkanocną pracę - wstydź się Mysiu oj wstydź ;o)
Tak prezentują się przygotowania:



A TUTAJ zamieszczam wzorek dla chętnych na te słodkie królisie ;o)

20 komentarzy :

  1. Śliczne podkładki, zwłaszcza podoba mi się ta kawowa. Wzorek na pewno zdążysz zrobić;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności! A hafcik świetny, już sobie pobrałam :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. podkładeczki świetne, też kiedyś miałam się zabrać za decoupażowanie, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze... a szkoda, bo jak widać na przykładzie powyżej - wychodzą wspaniałe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne decoupage'owe początki! Słodkie te marcheweczki:) Z niecierpliwością czekam na pierwsze krzyżyki na kolejnym, wielkanocnym hafciku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zmaganiach z decoupagem :) trzymam kciuki :) bo to naprawdę fajna technika :)
    A hafcik zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam pobłażliwa nie będę :P nie znam się na decu, ale dla mnie to tym podkładeczkom nie ma nic do zarzucenia !! po prostu fantastyczne są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, skonałam!!! Chyba zacznę kompletowac materiały do decu i zaczne się tego uczyć - piękne podkładki! Zakochałam sie: obie mi sie podobają, choć ta z króliczkiem - wymiata ;-)Wzorek do haftu też śliczny. na ten sam miałam ochote, ale chyba w tym roku daruje sobie motywy Wielkanocne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne podkladeczki:))mnie tez strasznie podoba sie ta kawowa:))a kolejny hafcik...juz nie moge sie doczekac zeby zobaczyc jak go wykozystasz:)sliczny jest:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podkładki ! Pierwsze prace i od razu takie śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te podkładki pierwsza klasa !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładeczki wyszły ślicznę, cieszę się, że Ci technika przypasowała, bo wdzięczna jest :O)
    W poniedziałek filcowanie, może też masz ochotę spróbowac i tej techniki ;O)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam na decu się nie znam kompletnie
    ale bardzo bardzo mi się podobają rzeczy zrobione tą techniką a twoje podkładeczki wymiatają :-)
    szczególnie ta kawowa mnie zauroczyła :-)
    teraz pewnie pora na jakąś większą pracę decu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te podkładeczki, ja również zaczęłam zabawę w decaupage, więc tym bardziej doceniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie bardzo fajnine wyszły, ale co ja tam wiem :) Moje dekupażowe wyroby to nawet do pokazania się nie nadają :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszły Ci te podkładeczki:)Pierwsza klasa! Ja tez dalej próbuje swoich sił w tej technice:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkładki bardzo ładne są. Ponoć cracki nie wychodzą wszystkim tak od razu, a u Ciebie jak się patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podkładki Ci wyszły! Mój faworyt to ta z cappuccino, suuuper jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam ochotę nauczyć się deco i chciałabym, żeby moje początki były tak śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Że wzorek na pinkeep świetny, to już pisałam na SALowym blogu, jednak podkładka z zajączkiem jest bombowa - nie mam pojęcia co prawda o deco, ale dla mnie fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej bardzo sliczne te podstawki...co moglabym zrobic dla ciebie abym mogla dostac taka podstawke pod kawe...oczywiscie z motywem kawowym?
    moj meil maczka0@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...