wtorek, 12 kwietnia 2011

Króliczki =3=

No i człowiek nie mógł się powstrzymać ;o) Są takie śliczne ;o) Mówiąc skromnie ;o)
Jeszcze nie wiem co z nich powstanie - miał być prezent dla teściowej, ale coś mi ostatnio podpadła...
Ech zobaczymy... tymczasem tak oto się prezentują małe kicki:



Nie była bym sobą gdybym znów czegoś nie zaczęła ;o) Nie zdradzę co to, możecie zgadywać ;o) Ciekawe czy ktoś trafi? Hi hi ;o)

Podpowiedź: Nie będzie to hafcik wielkanocny, będzie to zwierzątko, hafcik firmy  "Sisters and best friends", puchate stworzonko w czerni ;o) No już więcej nie podpowiem ;o)

Tak wyglądają początki ;o)



22 komentarze :

  1. Super są te króliczki, śliczniusie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne ,przeslodkie ,do schrupania

    OdpowiedzUsuń
  3. są tak urocze że aż mi się zachciało je wyszyć:) zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krolisie slodkie faktycznie :)
    A co do nowego haftu to.... ilosc wskazowek mnie powalila hihihihi ja mysle ze dalej zostaniesz w tematyce wielkanocnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysiu ja mam wrażenie że ty jeszcze dobrze kanwy igiełką nie dotkniesz a już masz gotowy hafcik :-)
    świetne wesołe króliczki !!

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jak szybko ci to poszło! Jestem zaskoczona :D Może twojej teściowej uda się wrócić do twych łask :D Nie mam w ogóle pojęcia cóż to może być :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne!
    A jak Ci się wyszywa na takim ramkowym tamborku? w porównaniu z klasycznym okrągłym?

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaki z tych króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero wczoraj podziwiałam początek tego hafciku a tu proszę - już gotowy. Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega słodkie te króliki :)
    A nowy haft nie mam pojęcie jaki będzie ,ale jestem ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodkie te króliczki:) Czy twoja doba ma na pewno tylko 24 godziny???

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczki są przesłodkie! Ale Ty masz przerób!;) A co do zagadki - prosimy o więcej wskazówek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliczki urocze:) Przyłączam się do prośby o więcej wskazówek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Kochane wystarczy przeglądnąć w sieci wzorki tej firmy i od razu można trafić na właściwa odpowiedź ;o) Mam nadzieje, że do piątku hafcik skończę to zagadka sama się rozwiąże ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te stworzonka są przeurocze!!!! Bardzo fajny hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są króliczki. Kiedy Ty masz czas na takie tempo szycia?

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko ale za to jak pięknie śmigasz igiełka ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piekny haft i te kolory bardzo mi sie podobają pozdraiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Królisie są słodziutkie i fantastycznie oblegają jajko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki obrazek, króliczki takie milusie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kroliczki przeslodki a co do nowego hafcik to czy jest to "Chartlet Cat" czarny kotek z kolorowym ogonkiem???
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...