piątek, 15 kwietnia 2011

Black sheep

No to sobie nawymyślałam z zagadką, że ją nikt zgadnąć nie mógł - ale ze mnie ciapa ;o)
A oto rozwiązanie:


Jak tylko zobaczyłam ten hafcik, to musiałam go mieć ;o)
A oto moja wersja:


Jeśli ktoś chciałby wzorek obu obrazków, to są TUTAJ

CyberJulka - dzięki za odpowiedź, jednak nie uwierzysz, ale ja także korzystam z tych samych kursów ;o)
Ja to jest że mi wychodzą takie krzywulce a Tobie takie śliczności ;o) Normalnie prze zdolna jesteś i już ;o)
basiulula - Kochana wzorek znajdziesz także w tym albumie co czarną owieczkę ;o)



8 komentarzy :

  1. O boże jaki świetny! hahahah uśmiałam się, bo mój tata mówi do mnie owco, czarna oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiez on ma zgrabne nozki ten/ ta czarny owiec/ czarna owca :P
    Nastepnym razem prosimy o latwiejsze zagadki :) a tak z ciekawosci: co z niego/niej powstanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta czarna owca:)))) Kiedy ty dziergasz te krzyżyki, jeden hafcik po drugim:))??

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny i zarazem zabawny hafcik:) Czyżby i z niego powstanie pinkeep?:) A co do pinkeepowej wstążki to po prostu tak długo ją układam aż jest w miarę równo:) Wtedy ciach szpileczka i gotowe:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałaś piękny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny obrazek:))a co do zagadki to zmylilas mnie kolorami jakie pokazalas bo bardziej pasowaly do kotka niz do tych owieczek:))czekam na efekt koncowy co znajac tepo twojego wyszywaniea nastapi niedlugo:))))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślę, że z tej dowcipnej owieczki będzie piękny peenkap!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...