czwartek, 14 kwietnia 2011

Króliczki =koniec=

No to teraz oficjalny koniec króliczków ;o) Zrobiłam pinkeepa kolejnego ;o)
Niech będzie teściowej, punkty trzeba sobie mimo wszystko zbierać, więc te maluchy powędrują do niej ;o)
Powiem wam, że nie chciał mi wyjść, coś ciągle krzywo, nie chciało się trzymać... ech, ostatecznie wyszedł ale nie jestem z niego zadowolona ;o(  Zdjęcia zrobione są tak aby za bardzo nierówności widać nie było ;o)


Cyber Julka tez szaleje z pinkeepami ;o) Strasznie mi się jej prace podobają, Kochana zrób dla mnie kursik z robienia wstążeczki u góry pinkeepa, bo coś mi zawsze taka krzywa wychodzi ;o( 



Asia - ESPRIT, Safrin, Ela, CyberJulka, Ania - Mam nadzieje, że do piątku hafcik skończę to zagadka sama się rozwiąże ;o)
Ania - Kochana te ramki są boskie i każdemu polecam, wiem, że do tanich nie należą, ale naprawdę warto, bo świetnie trzymają kanwę i do tego ma się większe pole manewru.

Ha ha no to sobie wymyśliłam zagadkę, a tu sama teraz obrazka na sieci znaleźć nie mogę ;o)
No nic dziewczynki, jutro odsłona, bo właśnie hafcik skończyłam - jak na razie nikt nie trafił i raczej nie trafi, bo stronka na której było to zdjatko nie działa ;o)

16 komentarzy :

  1. No niesamowite slodziaki z tych kroliczkow... napatrzec sie na nie nie moge! pinkeep bardzo udany zadnych krzywizn nie widac i ja mysle ze to nie kwestia zdjec ;) oby tesciowa docenila ot co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent dla teściowej! Maluszki są takie rozkoszne, że aż chciałoby się je wyczochrać za futerka;-)))) Bardzo się cieszę Myszko, że moje prace Ci się podobają!:-)))) Dzięki takim słowom moja igiełka będzie od dzisiaj śmigać dwa razy szybciej:-) Co do przypinania wstążki, to nie jest to dla mnie łatwa sprawa. Nie mam jeszcze wprawy w jej układaniu. Po prostu staram się to zrobić symetrycznie i jakoś mi tak w miarę wychodzi:) Przy dwóch pinkeepach nie odcinałam wstążeczki i od razu przechodziłam do jej układania. Korzystałam z kursu Pieguchy (http://pieguchowo.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?900899). Wiem, że jest też taki sposób, że wstążeczkę formuje się osobno i po prostu na końcu wbija w centralne miejsce (zobacz tu: http://hafcikicinka26.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?471503). Jeżeli masz jakieś pytania to z przyjemnością służę radą. A co do zagadki, to stawiam na tego czarnego kocurrrka: http://www.abcstitch.com/optioncart/image.php?id=672480&ret=http://www.abcstitch.com/designers_php/designers.php?page=1&category=Sisters%20and%20Best%20Friends&all=yes?page=1&category=Sisters%20and%20Best%20Friends&all=yes. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do kursiku z robienia wstążeczki u góry pinkeepa to jeżeli w/w instrukcje nie będą Ci pomocne - daj znać, a takowy kursik przygotuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie są te króliczki, tylko tulić i tulić:)
    Ja chcę wzorek, ja muszę mieć wzorek... PROOOOSZEEE!!!
    Buziole;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda, króliczki są przesłodziutkie :O)
    Nieróności nie widac ;O)
    A plus u teściowej będziesz miec, że hoho.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ,teściowa powinna być zachwycona :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci to wyszło,teściowa będzie bardzo zadowolona:}

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego!!
    Jestem pod wrażeniem!
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te króliczątka.Bajeczka... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zachwycam się tymi słodziakami. Też bym je wyczochrała po futerku!! Piękny pinkeep Ci wyszedł, a nierówności ja nie widzę:)) Poza tym robótki ręczne to nie produkcja tasmowa,że wszystko równiótkie i gładziutkie, cały urok właśńie tego aby było naturalne a nikt minimetrów nie bedzie Ci wypominał:)))
    Ja tam widze cudeńko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam przesadzasz, fajnie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziutkie króliczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę razy już oglądałam te królisie i nie mogę się napatrzyć. Za każdym razem muszę zerknąć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Króliczki wyszły boskie! Jajko pasiaste przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam nie wyszedł, cudo. Na zdjęciu śliczny :) Umiejętność robienia by ukryć ewentualne defekty - bezcenna, u teściowej na pewno duży plus :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...