środa, 20 kwietnia 2011

=Moja pierwsza=

Konkurs u Anusii spowodował, że w końcu spróbowałam robienia pisanek ;o)
Przed chwilką skończyłam moja pierwszą, więc proszę Was o wyrozumiałość ;o)
Haftowałam na 14 dwoma nitkami muliny DMC o nr 347, potem zabawa z klejem i plastikowym dwuczęściowym jajkiem i oto efekt:

Świetna zabawa ;o) Na pewno kiedyś popełnię ich więcej, teraz to już trochę mało czasu zostało;o)

Kochane bardzo dziękuję Wam za liczne odwiedziny i komentarze, również serdecznie witam nowych obserwatorów ;o) Same wiecie ze komentarze działają cuda ;o)


PS. Na koniec muszę Wam się pożalić, że mam ostatnio strasznego pecha, chciałam wziąć udział w zabawie "podaj dalej" ale za każdym razem jestem 4 to mi się już zdarzyło u kilku osób ;o( Ech no nic, może w końcu szczęście mi dopiszę ;o)

21 komentarzy :

  1. Super jajo:))jak chcesz to poszukam wzoki na jajka do wyszycia bo gdzies je mam w swoich zbiorach:))ja jeszcze nieodwazylam sie wyszyc takiego ale moze za rok...
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś nie napisała, że to twoje pierwsze jajko nie uwierzyłabym! Starannie wykonane - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajka są po prostu śliczne:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne to jajko, ależ Ci go zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze wyszła ta pisaneczka, czas na następne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pisanka ,staranna,dopracowana ,pewnie wymagała sporo pracy ,bardzo mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta owieczka to istne cudo!!! Taka czarna owieczka- słodziutka. Bardzo pięknie prezentuja się Twoje pinkeepy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszło i nie widać zagięć. Gdy ja robiłam takie jajko to mi się kanwa marszczyła :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci to wyszlo :) Powodzenia przy kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ci wyszło to jajeczko i nigdy bym nie pomyślała że to twoje pierwsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pisanka, i to wykonana po raz pierwszy! Masz zdolne rączki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. super jajo, pierwszy raz takie widzę, świetna robota!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne jajo :) wcale nie widać, że to pionier :)
    Z tym podaj dalej to nic się nie martw, widocznie tak musi być, w końcu na pewno Ci się uda i na 100% będziesz baaaardzo zadowolona.

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna pisanka Mysiu:) Wesołego zająca i smacznego jajeczka lol:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukałam jak sie robi podobnie bombki i trafiłam na Twoje jajka ...sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...