czwartek, 21 kwietnia 2011

Metryczka =koniec=

Mała Julia już jest na świecie, więc ciocia Sylwia w końcu mogła skończyć metryczkę dla małego aniołka ;o)
Jeszcze tylko odpowiednia ramka i gotowe.
Tak prezentuje się cały hafcik:


A tutaj zbliżenie i zdjęcia pod różnym kątem ;o)


A na koniec mój malutki dorobek Deco-pisanek ;o)


Bardzo Wam Kochane dziękuję za tak przemiłe i ciepłe słowa pod postem z moją pierwszą pisanką ;o) Troszkę się nad nią namęczyłam, ale warto było, bo strasznie mi się podoba - mówiąc nieskromnie ;o)

Właśnie przed chwila otrzymałam paczuszkę od Karoliny, która przyznała mi nagrodę za zaprojektowanie loga dla niej ;o) No same wspaniałości, same zobaczcie:


Cudny koszyczek na różności
Misterna karteczka - bardzo podobają mi się prace zrobione ta technika ;o)
Kserokopia z milionami ślicznych wzorków z których na pewno nie jeden raz skorzystam ;o)
Przydasie i słodycze ;o)

Kochana Karolino bardzo, bardzo ale to bardzo Ci z całego serduszka dziękuje, to naprawdę cudne podarki! ;o)

Asia - Kochana jeśli masz takie malutkie wzorki, to ja bardzo chętnie je przygarnę ;o)
oura512 - Moja Droga oj mi też się kanwa marszczyła i nie chciała przestać, bo wielkiej bitwie i naciąganiu w końcu uległa ;o) Choć ja tam dalej krzywizny widzę ;o)

Wesołych Świąt moi Kochani!


23 komentarze :

  1. Metryczka naprawdę słodka, one chyba wszystkie mają to do siebie, że takie właśnie mają być. Podoba mi się w niej bardzo kontrast kolorystyczny.
    A pisanki decu naprawdę jajcarskie. Zdecydowanie bardziej mi się podobają, niż tradycyjne 'pisane' (to chyba tak się nazywa), ale nie zabieram się ani za jedne, ani za drugie.
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszła Ci ślicznie a te serduszka na kanwie idealnie pasują do całości, wspaniała jest ( ogólnie uwielbiam tą serię metryczek, sama mam dwie i myślę o kolejnej, takiej z misiem i królikiem razem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie ze sie podoba paczuszka :D a jesli chcesz to ja mam mase takich maluszkow do wyszywania i mogla bym Ci je jakos wyslac albo udostepnic do pobrania :D
    Pozdrawiam Gorąco i Wiosennie :D :*
    Oj wielka ale to wielka radośc sprawiola mi Twoja radośc z paczuszki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodzice Julki będą zachwyceni z tak pięknej metryczki! Tak kusisz tym decoupagem, że w przyszłym roku sama muszę spróbować swoich sił w tworzeniu pisanek:) Gratuluję cudnej przesyłki od Karolinki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metryczka. A panienka faktycznie świeżynka :)

    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza metryczka i piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejuniu ,jaka ta metryczka jest słodka !!!
    Sliczne deco-pisanki i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Metryczka wspaniała tak jak zresztą jaja. A otrzymane prezenty cudne. Wiem, bo przed chwilą dostałam podobne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta metryczka, że o jajach już nie wspomnę. Prezencików można pozazdrościć. Cudny nastrój przedświąteczny, obdarujesz i sama zostałaś obdarowana. Fajnie :)

    Buziaki Kochana i jeszcze raz dziękuję za przysłany wzorek :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna metryczka. Cały czas planuje taka zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ten wzorek metryczki:) no i decu-jaja też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Metryczka cudna :) Julia jak dorośnie to będzie dumna z takiego prezentu :) Jaja też super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna metryczka. Przepiękny prezent dla małej kruszynki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Metryczka bombowo piękna:) Serduszka na kanwie ładnie się komponują z całością!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka słodka ta metryczka, no i piękny prezencik!Taką niespodziankę od koleżanki miło dostać na same święta !

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza metryczka:))Wzorki juz wysylam:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafcik prezentuje się cudnie :) I pisanki extra :) Ja właśnie skończyłam bardzo podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziutka ta metryczka :) Życzę udanych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka urocza ta metryczka, wyszła pięknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Metryczka cudowna, taka przestrzenna, piękna. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj, piękna ta metryczka. A masz może pozostałe z tej serii? Ja kiedyś znalazłam w sieci, ale po wydrukowaniu okazały się mało czytelne.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...