poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Kubuś - 4 -

No i nastąpił wielki powrót Kubusia ;o)
Bo tak do mnie spozierał i spozierał, to się w końcu doprosił ;o)
Pojawił się trzeci Kubusiek ;o)



A tutaj cała trójeczka ;o)



A na koniec wykończenie owieczki ;o) Ha ha mnie te pinkeepy też wciągnęły jak CyberJulkę ;o)




I przyznam się Wam szczerze, że tego robiąc dla siebie robiło mi się cudnie ;o) Wszystko równo, sprawnie i gotowe, słowa mojej mamy: " Z tego wniosek, najpierw rób dla siebie a potem rozdawaj" ;o)

10 komentarzy :

  1. Jak zawszę zadziwiasz mnie swoimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubusiowa seria przeurocza:) A kolejny pinkeep cudny! Wstążeczka perfekcyjnie wykonana! Przy okazji wykańczania mojego futrzastego pinkeepa zrobiłam zdjęcia mojego sposobu na jego tworzenie i układanie wstążeczki (specjalnie dla Ciebie Myszko i w związku z Twoją prośbą:), ale widzę, że wcale nie potrzebujesz żadnego dodatkowego instruktażu! No cóż, zdjęcia już są, więc chyba i tak takowy kursik zamieszczę na swoim blogu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mój synuś mowi "myśl myśl myśl" śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy Kubus:))Nowy pinkeep super!ciekawe co teraz bedziesz wyszywac:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubuś jest cudny, a owieczka jest wystrzałowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam do Ciebie pierwszy raz i to za sprawą Kubusia :) Jako jego fanka jestem totalnie zachwycona :)
    Piękne prace robisz, zazdroszczę. Ja dopiero poczyniłam jednego Kubusia i jest to mój pierwszy haft krzyżykowy w życiu. Chciałabym robić takie prace jak Ty.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w swoje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubuś słodki, chciałoby się rzec miodzio, a i pinkeep kolejny tez przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pinkeepy trzaskasz jak orzeszki;) Cudne ci wychodzą! Co do komentarza u Kini o krzyżykujących krakowiankach to prawda! Wybierz się na kolejne nasze spotkanie (21.05 od 16.00 na Borsuczej 12) sama osobiście się przekonasz;)
    Jeśli zainteresuje cię moje candy - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...