wtorek, 5 kwietnia 2011

!!! Ekspresowe candy u Mysii do piatku!!!

Kochane gapa ze mnie straszna i zapomniałam że zamówiłam sobie już u Lucynki gazetkę CSC.
Teraz mam dwie - bo druga od Lubego, wiec ogłaszam candy dla chętnych na takiego cukierka.
Oto ta gazeta z dodatkami:



A tutaj same dodatki do niej:


Aby wsiąść udział w moim candy wystarczy jedynie komentarz pod tym postem, może zgłosić się każdy,  jeśli ktoś chce zamieścić banerek, to umieszczam go poniżej:



Zapraszam wszystkich serdecznie ;o)

72 komentarze :

  1. Ja bardzo chętnie Mysiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    (jeśli można bez bloga)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też bo ten misio jest słodki:)może tym razem sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie, bardzo chętnie przyjmę takiego cukierasa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie nie wiem do kiedy to candy.Ale taki skarb.
    Już się nie mogę doczekać, losowania.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. И я хочу поучаствовать ))) Это целое сокровище!

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja też sie zgłoszę :) Ta dziewuszka w ogrodzie bardzo fajnie wygląda :) więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, te gazetki są super, jeśli można zapisać się bez posiadania własnego bloga, to ja bardzo chętnie:)) mój mail madzia7908@op.pl pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie mogłoby mnie zabraknąć;)takie gazetkowe prezenty baaardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja i ja i ja tez!!!! o rany rany rany ale niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo chętna i ekspresowo się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chętnie ,a nawet bardzo chętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja,...ja chce taka gazetke!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chetnie ustawię się w kolejce, te gazetki to moje marzenie, ale cena mnie skutecznie odstrasza!!! Może szczęście się do mnie uśmiechnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. OOo chętnie się zgłoszę po takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ... a ja nie mam swojego bloga, a też chciałabym coś dostać :)
    marta0411@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez,ja tez! zapisuje sie jesli jeszcze mozna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja bardzo chętnie, bp CSC nie prenumeruję, Inaczej bym zbankrutowała :)
    A do kiedy to candy?
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chetnie staje w kolejce :) tym bardziej, ze jeszcze nigdy nie mialam takiej gazetki. Moze mi sie poszczesci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka długa kolejka. Ja tez się ustawiam. Może w końcu będę miała okazję pierwszy raz mieć taką gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ja też :D Uwielbiam te gazetki!

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm... wyszywanie ostatnio marnie mi idzie, ale ale jeśli mi się uda, to chyba znowu zacznę ;)pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcia zapisuje sie w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też stanę w kolejce po te piękności.
    Pozdrawiam Edyta
    eda77@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też! Ja też! Ja też :)
    konkurencyjna spora ale mam nadzieję, że mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gdybym i ja mogla, to poprosze... (;

    OdpowiedzUsuń
  28. Może mnie dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ano pewnie, że chcę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką przyjemnością zapiszę się! Nie miałam w łapkach jeszcze żadnego crejzola krzyżykowego zagramanicznego Może tym razem się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogłam wczoraj - ale dziś się dopisuję jeśli nie za późno!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj ja też chętna bardzo jestem :).
    Plichcia
    www.plichcia.blogspot.com
    kasia@xpl.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo chętnie, taka słodkość. Tym bardziej, że jeszcze nic nie wygrałam więc próbuję.
    Pozdrowionka wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście mnie też nie może zabraknąć w kolejce :-)
    ale spokojnie ze mnie żadna konkurencja ;-) nie mam szczęścia w losowaniach, ale zgodnie z zasadą "żeby wygrać trzeba grać" - oto jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też w losowaniach szczęścia nie mam, ale co tam, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  37. W piatek mam urodziny więc mogłabym wygrać ;-) zapisuję się i oczekuję :-)
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo czętnie się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytam od jakiegoś czasu,ale zawsze po cichu. Jeśli można to ja jestem chętna na takie cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  40. So sweet candy! http://aaana-minha-vida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. No to zgłaszam się i ja :o)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju jakie śliczności mam nadzieję, że to ja będę tą szczęściarą :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się - może Tobie szczęście dopisze w moim candy, a mi w Twoim :D

    OdpowiedzUsuń
  44. marzy mi się chociaż jedna zaraniczna gazetka o hafcie. jak na razie udaje mi się od czasu do czasu zdobyć je w wersji elektronicznej.
    fabka-26@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. chętnie bym obejrzała i poczytała, zgłaszam się :)
    http://karkakg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja w kolejce sie ustawię;)
    Pozdrawiam
    marysia191@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. O jaka długa kolejeczka,ale wcale mnie ona nie dziwi;spróbuję szczęścia i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopiszę się i ja bo jeszcze nie mam zagranicznej gazetki ze wzorkami...

    OdpowiedzUsuń
  49. Też się zapisuję na te śliczności,chociaż nie mam bloga.Wiosennie pozdrawiam.
    k.t.brzoska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Może tym razem się uda. Zapisuję się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. ja! ja!! ja!!! :)))))))))))

    http://laborespariunthonores.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Dopisuje sie do wielkiego grona.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam :)ja tez bym chętnie przyjeła taki prezencik zmobilizowało by mnie do szybszych haftu i w końcu utworzenia blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. to ja ekspresem śmigam do kolejeczki:) a przy okazji zapraszam na CANDY do mnie na edzia-goodies :) pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  55. ja również się ustawiam w kolejce nieśmiało :) to moje pierwsze candy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Proszę i mnie dopisać... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też ustawiam się w takiej długiej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  58. tez z chęcią się zapiszę po gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale cudne gazetki :) Chętnie ustawiam się w kolejeczce :) Cieszę się że zdążyłam na ostatnią chwilę :)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. nie wiem, czy nie za późno, no ale się zgłaszam

    Kasia
    zitto_0@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. To i ja spróbuję:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja i ja juz szybciutko sie wpisuja :D :*
    Pozdrawiam Karolina z Robótkowej Doliny :D

    OdpowiedzUsuń
  63. To jeszcze ja :) tak w ostatniej chwili ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Я тоже хочу участвовать
    http://iakoma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...