wtorek, 3 maja 2011

Marcela =3=

Nie wiem czemu ale dziewczyna na forum to mój smoczek kojarzy się z ryjkiem świnki ;o) Hi hi wiec aby rozwiać ich wątpliwości prezentuje kolejna odsłonę ;o)



Super haftuje mi się ta metryczkę ;o)
Dzięki że tak we mnie wierzycie, że skończę na czas ;o)

Oglądanie sali poszło szybko bo się od razu zdecydowali ;o) cena 140zł od osoby to na prawdę konkurencyjna cena w przyszłym roku ;o)
Szkoda że facet w ogóle się nie reklamuje, wtedy miałby sporo ludu, miejsce świetne, ludzie fajni, sala i jedzenie też no i cena ;o)

11 komentarzy :

  1. Duzo chętnych, to cena wzrosłaby;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostało już niewiele :) tylko jedno oczko i wypisać dane dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tempo masz absolutnie niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz to bez dwóch zdań dzidziol :)nie ma szans na pomyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pedzisz:))Juz prawie skonczona metryczka:)))
    Oj ciekawa jestem jak ja oprawisz:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam świńskiego ryjka nie widzę:) Od razu wiedziałam, że to będzie smoczem (może dlatego że mam małe dziecko;) Prezencić będzie śliczny z tej metryczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysia - najpierw akademik ,, Wrzos " na Złotej Jesieni ( Nowa Huta ) , a następnie ,, Czwórka i Oaza " na Alei 29 Listopada :)
    Ciekawa jestem czy Ty w nich bywałaś w latach 2001 - 2005 ? :)

    Komentarz jest też u mnie jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  8. Metryczka powoli się wyłania, ja również ryjka nie widzę, ale niech każdy widzi co chce. Ważne, że śliczna będzie ta mertyczka. Za tempo daję Ci medal:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja użyłam słowo "powoli" ??? Ale gapa ze mnie, w piorunującym tempie metryczka się wyłania!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam nadzieję, że już się spotkałyśmy, może i tak było, bo ze dwa razy na imprezkach na AGH byłam ;)
    Tak te akademiki są były AR ( teraz to chyba UR )


    A ja już u kogoś widziałam tą metryczkę i jest fajowska ! Tempo masz dobre - tak trzymaj :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Metryczka jest super. Też mam na nią ochotę, tylko ciągle zdobywam mało czytelne wzory. Czy Twój wzór jest OK? Jeśli tak czy mogłabyś mi go udostępnić? chwilotrwaj@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...