poniedziałek, 24 stycznia 2011

Odpowiedź..



Na samym początku dziękuję Wam za odwiedziny ;o)
Niektóre z Was pytały o kwadratowy, plastikowy tamborek i moje wrażenia, otóż mi wyszywa się całkiem dobrze i w porównaniu do tamborków okrągłych o podobnej średnicy według mnie ramka trzyma o wiele lepiej i jest wygodniejsza, no i przed wszystkim jak dla mnie, mam większą powierzchnie kanwy do dyspozycji i nie muszę co chwile przekładać tamborka, gdy haftuje coś większego ;o)

Jeśli chodzi o obrazek z ptaszkami który właśnie haftuje, to robię to na kanwie 14 (54 oczka) dwoma nitkami muliny ;o)

Mam nadzieję, że komuś pomogłam, jak coś to piszcie, chętnie odpowiem na Wasze pytania ;o)

Sylwia = Mysia =


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...