środa, 5 stycznia 2011

Imię chińskie =1=

No to się dowiedziałam że moja radość, była przedwczesna ;o(
 Bo okazało się że jednak źle przetłumaczyłam sobie imię ;o) Całe szczęście że anioły nade mną czuwają - w tym wypadku Sebastian, który mi uświadomił pomyłkę i dętego zrobił dla mnie wzorek ;o)


Niestety program Abakan mam w wersji ograniczonej i nie mogłam sobie go wydrukować, dlatego na wzór wzoru Sebastian zrobiłam sobie w innym programie prawie taki sam, a oto on:


Bardzo Ci dziękuje Sebastianie, w końcu mogę zacząć robić sobie prezent w wolnej chwili ;o)

2 komentarze :

  1. Nie ma za co dziękować :)) Cieszę się , że mogłem pomóc i czekam na efekty hafcenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :)
    No i dobrze, że są na świecie takie anioły, które gdzieś jednak czuwają nad nami.
    Powodzenia w wyszywaniu.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...