wtorek, 18 stycznia 2011

Moje =1= candy

Jak tytuł głosi zapraszam wszystkich na moje pierwsze candy - walentynkowe ;o)
Do zdobycia trzy pachnące serduszka mojego wykonania, każde inne ;o)

 Zasady takie jak wszędzie:
  • pozostawienie komentarza pod tym postem,
  • zamieszczenie podlinkowanego zdjęcia zamieszczonego poniżej z wiadomością o moim candy u siebie na blogu ,
  • osoby bez bloga proszę o podanie swojego maila,
  • zapisy do 5 lutego do godz. 24.00, 
  • wyniki w poniedziałek 7 lutego.

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie, mam nadzieję że ktoś się zgłosi ;o)

TUTAJ  zamieściłam wzorki, gdyby ktoś chciał z nich skorzystać ;o)

48 komentarzy :

  1. O jestem pierwsza:)chetnie przygarnę jedno serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka, chętnie któreś z nich przygarnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducha :)
    Ja też chętnie ustawię się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuje szczęścia i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyslałam sobie że mam szansę,no bo mam-jak każdy.Pomyslałam,że jak wygram to podzielę się z moją blogowa psiapsióła bo ona tez lubi takie cuda.Widze ,że mnie uprzedziła i jest na drugim miejscu tej listy:-)))))))))To nic -znaczy ,że mam dwie szanse ha,ha (licze ,że jak ona wygra to jednym podzieli się ze mną).Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cukierkowe prezenty-z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu nie zaprzestac sie zapisywac, jak takie cudownosci sa do zdobycia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się ustawiam w kolejce do tego serduszkowego candy. Może te serduszka czekają właśnie na mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zapisać się na Twoje Candy to grzech. A tym bardziej,że to pierwsze i do tego WALENTYNKOWE!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne serduszka przygotowalas:))chetnie sie zapisuje na Twoje candy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Okropnie obłędnie przepiękne!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xjoannaxx@wp.pl Joanna

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te serduszka i chętnie je przytulę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako, ze jestem fanka haftu krzyzkowego z wielka radosci staje w kolejeczce ;)
    Sciskam i zapraszam na aniolkowe candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Serduszka biją w rytmie Cha-cha dzisiaj to tutaj mój e-mail wkracza.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne serduszka, spróbuje i ja :)
    anett.l@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Z miła chęcią się zapisuję. Serduszka prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za zaproszenie :) Piekne rzeczy tworzysz, sliczne serduszka, zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam!
    Sliczne serduszka :)
    Pięknie pasowałyby do mojego domku
    Życzę udanych Walentynek

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miłą chęcią sie zapiszę na candy. Serduszka są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serduszka są urocze to i ja poszukam tutaj szczęscia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serduszka są prześliczne, takie delikatne :).

    Ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak można by z takiej okazji nie skorzystać;)
    w kolejce ustawiam się i ja:)
    Pozdrawiam!!
    Agnieszka
    aguska.kk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisuje sie na tak slodkie serduszka:)
    wiola
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto miec serduszko w zapasie...ustawiam sie tez w kolejke.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodkie serduszka, mam na nie chrapkę.
    Wzory też pewnie wykorzystam;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. My też! ustawiamy się w kolejce i czekamy grzecznie! trzy serca i my trzy siostry blogowe!
    pozdrawiamy!
    -m
    -j
    g

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh serducha są niesamowite!! Staję w ogoneczku po przesłodkie cukieraski:))

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne! chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. CHĘTNIE PRZYGARNĘ TE SERDUSZKA

    OdpowiedzUsuń
  31. PIękne:)) Klimatyczne,zapraszam także do siebie na Candy:)
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Serca przepiękne... zgłaszam się z wielką chęcią :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne, a jeśli piszesz, że i pachnące, to ja z przyjemnością się zapiszę :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak serduszka to ja bardzo chętna jestem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. jeszcze zdążyłam:) zapraszam na edzia-goodies i pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się skuszę! Dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocze serducha;)Oczywiście staję w kolejce po te cuda a mój e-mail to:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne Serduszka
    oczywiście się zapisuję
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne rzeczy tworzysz, gratuluję cierpliwości. Podziwiam, podziwiam, podziwiam........ bez końca.

    Serduszko, choćby jedno chętnie ugoszczę.
    Pozdrawiam

    aleksandrapatela@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też chętnie wezmę serduszko bo jest superowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. A może się uda.Pozdrawiam serdecznie,uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. O jakie piekne candy:)Napewno sie uda:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne serduszka ,zapisuję sie http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja równie się dołączam :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://szycie-mojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Na prawie ostatnią chwilę- zapiszę się jeszcze :)
    Pozdrawiam
    Cysia
    www.cysiorek.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. cakiem przypadkowo sie tu znlazłam wiec spokorzystam moze to nie byl przypadek ;) sliczne zawiechy serdcowe

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne serca:) Chętnie ustawiam się w kolejce:)
    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...