niedziela, 2 czerwca 2013

RR Kuchenny =koniec=

Hej Kochani! Dziś chciałam Wam zaprezentować już gotową kanwę z RR organizowanego już jakiś czas temu przez Gabrysie. Kanwa bardzo mi się podoba i z całego serca chciałam podziękować wszystkim utalentowanym rączką które pozostawiły po sobie ślad na mojej kanwie ;o)


 Produkcja: SODA
Nazwa: Cupcakes and other dessert
Kanwa: Aida 14 ct biała
Mulina: DMC

Kochane jutro polecą w świat prezenty przygotowane przeze mnie w "podaj dalej". Prezenty są trzy, Kinii udało się także załapać, gdyż okazało się że jednak zapisałam się na 3 zabawy, na upominek od Agaty cierpliwie czekam ;o) Zapisałam się na niego ponad rok temu i całkiem zapomniałam, na szczęście organizatorka napisała do mnie wiadomość ;o)
Mam nadzieje, że prezenty dziewczyną się spodobają, włożyłam w nie wiele serca ;o)

Pozdrawiam Was ciepło!
Mysia ;o)


16 komentarzy :

  1. Też musze popełnić ten wzorek, bo jest mega śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy szczegół jest dopracowany :) Bardzo podoba mi się napis i zawijaski wokół niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczne są wasze babeczki ,,Ciekwe co przygotawałas , na podaj dalej ..

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały haft, w ramkę go?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft, robi niesamowite wrażenie :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ależ masz słodko :)))))) wspaniały obrazek do kuchni...
    A ja przegapiłam twoje Podaj dalej......buuuu....idę pobuczeć.......

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Ciebie bardzo serdecznie.U Ciebie jak zawsze pięknie i pomysłowo - tylko podziwiać.Pozdrawiam cieplutko z Dobrych Czasów i zapraszam-Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrazek, zostaje tylko oprawić i powiesić najlepiej w kuchni aby wzmagał apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny RR-erek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty! Bardzo smaczne!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...