sobota, 15 czerwca 2013

Flip it blocks - Czerwiec

Ale mnie długo znów nie było ;o) Jakoś ostatnio szybko mi dni uciekają ;o) Dziś mam dla Was kolejny miesiąc gotowy ;o) Z lekkim opóźnieniem, ale jest ;o)




 Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Flip it blocks with charm - F25 June
Kanwa: LINDA 27 ct biała
Mulina: DMC

Kolejny wzorek dostępny TUTAJ.

Dostałam informacje już od dwóch kobitek że prezenty "podaj dalejowe" dotarły, czekam już teraz tylko na wieści od Madzi do której paczuszka musiała przebyć najdłuższą drogę ;o)
U mnie ostatnio intensywnie w pracy, intensywnie w życiu prywatnym, no i intensywnie w haftowaniu - tylko czasu brak ;o(

Dziękuje Kochane za miłe słowa i odwiedziny ;o)
Ściskam!
Mysia ;o)

**************************************************************************************************************
Haftytiny - Pewnie tak, choć bardziej by mi pasował na podusie ;o)

21 komentarzy :

  1. Piękny czerwcowy hafcik, tylko prawdziwy czerwiec niech nie przynosi pogodowych niespodzianek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutki!
    Parę dni temu skończyłam wyszywać mój pierwszy kalendarz i teraz się zastanawiam nad kolejnym hihihi w tych kalendarzach jest jakaś siła przyciągania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniusi. Też się muszę w końcu na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności , biedroneczki jak żywe ,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedroneczki są cudne. :) Jeszcze raz dziękuję za cudowne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) Jak ja dawno nie wyszywałam... aż muszę się lepiej zorganizować i wyłuskać odrobinę czasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwazniejsze, ze caly czas idziesz do przodu z kalendarzem! Tak trzymac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, a biedroneczka tup tup tup

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo pięknej czerwieni - super!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle obrazek i krzyżyki są idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny blog! :) I obrazek też śliczny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawienie obrazków :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczny ten haftowany czerwiec, podoba mi się zestawienie obrazków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutki hafcik :) Biedroneczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne,nic ująć nic dodać,patrząc oczy same się uśmiechają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...