sobota, 22 czerwca 2013

Motylek dla Kini

Dziś przedstawiam jedne z prezentów, który przygotowałam w mojej zabawie "podaj dalej". Prezent dotarł do Kini, więc mogę już go zaprezentować ;o)



Pozostałe dwa prezenty zaprezentuje razem, gdyż maja ten sam motyw przewodni ;o) Jak na razie wiem tylko od Agaty, że jej prezent dotarł, natomiast od Madzi nie mam jeszcze żadnych wieści ;o( mam nadzieję że paczka przetrwała podróż do Włoch ;o)

U mnie osobiście natomiast przygody z samochodem, niestety nie miłe, mamy uszkodzone zawieszenie i samochodzik poszedł na kuracje do mechanika, odbiór w przyszłym tygodniu ;o( Mam tylko nadzieję, że ta kuracja nie doprowadzi mojego portfela do ruiny ;o)

Życzę Wam Kochane troszkę wiatru i cienia w te upalne dni, bo u mnie grzeje masakrycznie ;o)
Mysia 

28 komentarzy :

  1. jest cudny, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Ja ostatnio nie mam kompletnie czasu...zamieścić wpis na blogu to 5min, ale obrobienie zdjęć już niestety nie :( może jak skończy się rok szkolny będę mieć ciut więcej czasu....oby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem wow! Cudowny prezent i Kinia będzie niewątpliwie zachwycona. Motyl wielkiej urody i tak pięknie wykonany. Pozdrawiam wraz z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) tylko mnie jeszcze ciekawi jak ty to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,śliczniutki ten motylek i taki bajkowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny hafcik i bardzo pomysłowo oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysiu, stworzyłaś cudeńko, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny :) A haftowany motylek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorowy motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cud, miód , jeszcze takie formy nie widziałam i strasznie mi się podoba , zdolne masz łapki ,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent.
    Motylek ma urocze kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No piekne !, tez jestem ciekawa jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne! Nigdy nie widziałam czegoś takiego!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł perfekcyjne wykonanie. Takiego cuda jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie zawsze same wspaniałości! Tylko pozazdrościć Kini

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny prezent ,haftowany motylek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny motylek. Wiedziałam, że mam czego żałować jak nie zdążyłam się zapisać. Tym bardziej, że ja na swój prezent w zabawie podaj dalej (u kogoś innego oczywiści) czekam już chyba ponad półtora roku, i ani widu, ani słychu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham motyle ,wiec i ten oczywiscie szalenie mi sie podoba ,cudny prezencik dla Kini :-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadałaś motylkowi rewelacyjny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prezencik- uwielbiam motylki!

    Nie zazdroszczę naprawy autka potrafi to wyciągnąć sporo kaski. Z resztą samochody to niezłe skarbonki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny haft i ciekawa oprawa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...