czwartek, 16 czerwca 2011

Ptasiek =4=

Zamiast hafcik już obrazki na SAL mi się na sentymenty wzięło ;o) I oto dziobnęłam troszkę ptaszka, myślę że w kolejnej jego odsłonie już będzie calutki ;o)



Nie mam serca do Efki i kotków, coś ich skończyć nie mogę, jakaś nie moc mnie łapie jak mam się zabrać za skończenie tych hafcików. Kotki to jedna z moich pierwszych prac, jeszcze takie nie doskonałe ;o) a Efka taka nudna, a ja lubię masę kolorów w hafciku ;o) A tu jeszcze Adasiek czekam żeby go zacząć do kompletu ;o)

Jako żeby nie było, że nic nie robię, to powiem tak ;o) Powoli przygotowuje prezenty na "podaj dalej" co by dziewczyny cały rok czekać nie musiały, no i siedzę, dopieszczam i drukuje moją prace magisterską ;o) jutro będę składać, jak wszystko dobrze pójdzie, a dziś jadę sobie fotki pstryknąć do dyplomu ;o)

Na sam koniec chce Wam pokazać co znów zaczęłam hafcić i to właśnie ze względu na przecudne kolory ;o) To jeden z Flipów Lizzy Kate, właśnie przed chwila skończyłam przygotowywać kanwę i muinki, jutro po wizycie w dziekanacie ruszam z pierwszym obrazkiem ;o) haftuje na mojej ulubionej ostatnio kanwie ze srebrną nitka rozmiar 14, 2 nitkami DMC:

 

Taki długaśny ten Flip:




Na koniec chciałam jeszcze raz pogratulować Aldonie i podziękować Wam Kochani za udział w Candy ;o) Obiecuje że następnym razem termin na zapisanie się wydłużę, ale zasady chyba będą takie same, bo dużo słów uznania za pomysł od Was przeczytałam ;o)

****************************************************

anenia i Haft i Patchwork - Kochane Kubuś razem z 3 przyjaciół ( jak ich wyhaftuje) powędruje w kwadratowe białe ramki ;o)
Beatka03 - och Tygrysek kusi i to bardzo, ale czasu to jakoś u mnie ostatnio brak, boje się co będzie jak do pracy pójdę ;o) hi hi ;o)
Lothluin - zamysł candy był taki aby nagrodzić kogoś komu moje prace ( nie skromnie powiem) się podobają, moje kameralne grono wirtualnych przyjaciół jest cudne i po prostu raz na jakiś czas chciałabym was Kochani czymś obdarować ;o)
Beatka03 i nevermorequeen - obiecuje termin następnego candy wydłużyć co byście zdążyły na pewno się zapisać ;o)

27 komentarzy :

  1. Cudny ptaszorek, bardzo podoba mi się zestawienie kolorów w tym obrazku. Oby flipa hafciło Ci się przyjemnie i trzymam kciuki za obronę ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koliberek swoimi kolorkami i urodą przecudną zwalił mnie z nóg :) A cokolwiek na Twym kwadratowym tamborku się pojawia już wygląda bosko. Ja już czekam na obronę i coraz bardziej się denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptasiek piękny, miłego fotkowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze :) mysia ty Tym swoim turbodoładowaniem wpędzasz mnie w kompleksy :)
    Tu prace skończyłaś, hafciki ci wyskakują spod igły jak szalone :)
    A praszorek jest tak cudny i kolorowy, że od razu skojarzył mi się z jakimiś wakacjami w tropikach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Koliber. No to już gratuluję oprawiania magisterki:)))
    Właśnie ten wzorek od dłuższego czasu podziwiam u Ciebie w zbiorach. Bardzo mi się podoba. Chciałabym się za niego zabrać, ale jak znam życie to za każdym razem wpadnie mi w rękę coś innego.
    Oj tylko pozazdrościć takiego tępa:)
    Jak Ci się sprawuję mazak, którym piszesz na kanwie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory u Ciebie panują, ptaszek jest rewelacyjny. Kiedy Ty znajdujesz czas na to wszystko?
    Z pewnością jutro mnie zaskoczysz i pokarzesz gotowe już dzieło hehehe.
    Powodzenia na obronie, nie jest tak strasznie jakby się wydawało. Kto jak kto Mysia da radę :)

    Dziękuję za zaproszenie i udział w Candy. Wszystko potoczyło się tak szybko, spontanicznie i znienacka. Radość ogromna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko śliczne :)
    Zapraszam do siebie
    http://angels-embroidery.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysia ty mnie nie przestajesz zadziwiać - tempo niesamowite ... ptaszek przecudny i te jego fantastyczne kolory ... a tu znowu widzę będzie coś ślicznego - to ja już rozsiadam się wygodnie i czekam na pierwszą odsłonę tego nowego haftu acha i oczywiście zaciskam mocno kciuki za obronę ale tak naprawdę to nie jest potrzebne bo Ty na pewno obronisz się na 5 z + :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie konczenie zaleglych prac jest fajne :) daje motywacje bo najczesciej niewiele zostało :) a niektore prace jak Ewka musza nabrac mocy urzedowej :) w miedzyczasie tworzysz duzo innych fajnych haftow...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny będzie ptaszek :)Naprawde podziwiam tempo twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo to powiedz kochana kiedy masz obronę to będę trzzzymać bardzo mocno kciuki za ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejej ta praca, którą teraz zaczynasz to moje marzenie. Czy mogłabyś mi przesłać wszystkie 12 flipów. Będę przeogromnnie wdzięczna. zaremba_asia@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ptaszek, kończ szybko i chwal się ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zazdroszczę cierpliwości do haftu-mnie jej brakuje niestety,a hafciki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ptaszki mam w folderze do wyszycia, ala tam nie tylko one czekają w kolejce. Pięknie się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Turkusowy ptaszek strasznie mi się podoba! A błyszcząca kanwa interesująco wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mysiu droga przez chwilę wystarczy u Ciebie nie być, a ty kolejne cudo pokazujesz. Kobieto podziel się wreszcie czasem!!!!! Ptaszek przecudny:) I będę teraz wyglądać kolejnego candy lol

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jestem ciekawa efektu końcowego Flipa. Już widać, że będzie świetny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://carolkihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! Z przyjemnością czytałam Twojego bloga i podziwiałam piękne prace, które są bardzo staranie robione. Cudeńka! Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny!Piękny! Podziwiam i zielenieję z bezradnej zawiści. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten hafcik, piękne kolorki!Ja dziś skończyłam moje ptice.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne prace wychodzą spod Twoich rąk Kobieto!!! Gdyby nie decu, zabrałabym się za krzyżyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mysiu ten ptaszek to zimorodek, jest piękny i tu u Ciebie i w rzeczywistości. Unosi się nad wodą jak niebieska mgiełka :)
    Tyle piszesz postów, że nie nadążam ich oglądać :)
    Powodzenia na obronie, napiszę tu bo dotąd doszłam od góry :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...