wtorek, 8 marca 2011

Zimowa wymianka ;o)

No i w końcu upragniony dzień prezentowania podarków w wymiance zimowej! ;o)

Na samym jednak początku pragnę z całego serca podziękować i wirtualnie wyprzytulać organizatorkę zabawy, za wspaniałe przeprowadzenie, poświęcony czas, włożony wysiłek oraz nerwy przy organizacji ;o) Marysiu jesteś cudowna osoba bardzo dziękuje za możliwość uczestniczenia w zabawie! ;o*

A teraz czas na prezenty! Ja otrzymałam same cudowności od mojej wymiankowej koleżanki Lucynki ;o)
Och oczy mi wczoraj z orbit wychodziły bo to takie śliczności, już koniec gadania pokazuje:


  • Piękna podkładka pod kubeczek, wykonana z wielka dokładnością i na bardzo drobnej kanwie - Lucynko cudna!
  • Komplet bizuteri w pięknych mroźnych kolorkach - och śliczności
  • Przydasie: śliczna kanwa z połyskującą niteczką, mulinki Anchor w ślicznych zimowych kolorkach
  • Zapachowe świeczki - zielona herbatka - cudny zapach ;o)
  • Karteczka z ciepłymi słowami od Lucynki, herbatki, kawki oraz mnóstwo słodyczy - nic z nich nie zostało bo razem z mężem jak rasowe dwa łakomczuchy wszystko spałaszowaliśmy ;o)
Lucynko bardzo bardzo Ci dziękuje za tak wspaniałe prezenty! Nawet nie podejrzewasz jaką wielka radość mi sprawiłaś ;o)

A teraz prezent przeze mnie przygotowany dla Justynki ;o)


Po wrażenia z otrzymanego prezentu zapraszam na blog obdarowanej duszyczki ;o) Ja ze swojej strony tylko dodam ze to była wielka przyjemność tworzyć podarki dla kogoś innego i móc mu sprawić nimi radość ;o)

Ps. To był mój pierwszy wykonany woreczek - och chyba popełnię ich więcej ;o)

12 komentarzy :

  1. Normalnie mnie zawstydziłaś. Cieszę się, że upominek przypadł Ci do gustu. Cieszę się również, że dzięki tej wymiance mogłam poznać Twój blog i wirtualnie Twoją osobę.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości jedne i drugie;;;

    OdpowiedzUsuń
  3. To serduszko które zrobiłaś jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynka przyslala Ci wspanialosci :)
    A Twoje zimowe wydanie jest rownie piekne,serducho z balwankowa para jest moim faworytem :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Wam zazdroszczę...!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już pisałam Justynce, Twój woreczek bardzo mi się podobał i w ogóle wszystko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest cudowne:))
    Dziękuję serdecznie za słowa uznania; bardzo mi zależało na tym, żebyście były z wymianki zadowolone.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty! Wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenciki.
    Lucynka cuda czyni, więc wiedziałam że będzie coś pięknego.
    Ty tez sporządzilas okazały upominek.
    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już u Justynki zachwycałam się woreczkiem. Cudny jest, serducho też. Piękne prezenty!
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna rzecz ta zimowa wymianka! Dziękuję za pokazanie się na moim blogu, odwzajemniam się i umieszczam Twojego linka wśród dobrych znajomych.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...