środa, 30 marca 2011

Pinkeep na Wielkanoc =2=

Ten wzorek jest boski, świetnie się go haftuje, ma mnóstwo kolorów, a przy tym jest prosty i taki wielkanocno-wiosenny ;o) Jak na razie mam tyle:


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedzinki ;o)

CyberJulka i Asia - ESPRIT och ramka bardzo pracochłonna, ja zrobiłam troszkę inną, bo ta we wzorku była dla mnie zbyt nudna, tez nie mogę się doczekać pierwszej kawusi, chyba w poniedziałek już się u mnie pojawi ;o)
mamasia skoro znajdziesz czas we wrześniu to chętnie sie pisze na kolejne RR, skompletujemy sobie ekipę ;o)
Kinia zgadzam się z tobą, wzorki tej autorki są świetne choć tak proste ;o)
Barboorka bardzo podobają mi się Twoje serduszka, mam je w panach, wiec może niedługo uśmiechnę się do Frezji po wzorek ;o)
gajeczka84 dzięki uprzejmości dwóch niesamowitych dziewczyn mam już kompletny wzorek ;o)

Bardzo dziękuję Kini i CyberJulce za legendę z mulinkami do tego wzorku, kobitki jesteście nieziemsko wspaniałe, ale i tak króliczka robię po swojemu, bo mnie taki kaprys naszedł ;o)

6 komentarzy :

  1. Super pozytywny, prawdziwie wiosenny wzorek! Zobaczyłam go najpierw u Renataa25, i okazuje się że od Ciebie go dziewczyna dostała:) Bardzo mi się podoba kolorystyka i sama Aida, na której haftujesz.
    Co do niedzielnego kiermaszu wielkanocnego na Borsuczej - serdecznie zapraszam!!! Tu dodatkowe informacje
    http://www.republika.pl/skrzacik005/index.html

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę i już masz połowę obrazka :-)
    na pewno świetnie się wyszywa tego króliczka - jest taki radosny i kolorowy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :O)
    I z prędkością światła go haftujesz :O)
    Ja zrobiałam w zeszłym roku też królikowe jej autorstwa ale biscornu.
    Fantastyczna sprawa i jakże wesolutka :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie pozytywny i piękny ten hafcik! Chyba też się na niego skuszę!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że Twój pinkeep będzie cudny. Wzorek naprawdę wiosenny i optymistyczny. Chętnie bym sama taki wyhaftowała i u siebie powiesiła, ale czasu na wszystkie haftowanki brak:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest!!!Podziwiam:)

    Cieplutko i wiosennie pozdrawiam.
    Dziękuję za wspaniałe słowa i odwiedzinki na blogu
    to taki słodki balsam dla duszy:)
    Buziaki posyłam;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...