piątek, 18 lutego 2011

Chwalę się ;o)

Radość u mnie wielka, gdyż kilka dni temu wygrałam niespodziankowe candy u Maji ;o) A dziś rano dostałam już przesyłkę!
A w środku same cudeńka, same zobaczcie:

Koszyczek na przydasie własnoręcznie zrobiony przez Maje na szydełku:


Zaglądam do środeczka, a tam same cuda:



Przepiękne pudełeczko w koniczynki, które są tak charakterystyczne dla Irlandii, magnetyczna zakładka - jest wspaniała z cudnym widoczkiem niestety odbija światło i nic nie widać na zdjęciach ;o(  i czekoladowy smakołyk, moja ulubiona gorzka czekolada z domieszką piwa Guinness - pycha ;o) :


 Zbliżenie na cudne pudełeczko:

 I na koniec pięknie zrobiona Maji łapkami zakładka z celtyckimi węzłami miłości - ach ;o)

Droga Maju wszystko jest cudne i pięknie wykonane, bardzo się cieszę! Nie dość że to moje pierwsze zwycięstwo w candy to jeszcze zostałam obdarowana takimi cudami ;o)
Bardzo bardzo dziękuje!!!

4 komentarze :

  1. Cieszę się że Ci się podoba! A zdjęcia zrobiłaś przecudne! Ja tak nie umiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jakie wspaniałe cukierasy !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysiu, witaj w klubie szczęściar !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. xxxkrokusikxxx20 lutego 2011 15:40

    Koszyczka bardzo zazdroszczę, jest super.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...