poniedziałek, 4 października 2010

Postępy

No i są lekkie postępy w haftowaniu ;o)
Mam mało czasu ze względu na pisanie pracy magisterskiej, ale gdy tylko znajdę chwilę to wyszywam.
Poniżej zamieszczam moje postępy :o)

 W końcu skończone płatki kwiatuszków w sercu! Masakra, ktoś kto je tam wymyślił to chyba myślał o ludziach z gumowymi rękami i nadludzką cierpliwością ;o) Teraz zaczęłam już wyszywać kontury kotków ;o)
Już niedługo będą gotowe!!!

Pierwszy kotek z serii ;o) jeszcze bez konturów, dlatego taki nie wyraźny, ale juz niedługo doczeka się zakończenia. jeszcze trzy kotki do końca ;o)

7 komentarzy :

  1. Kotki są śliczne ,jeśli można to ja poproszę ten wzorek z tymi dwoma :) Na ten adres : haftomaniak@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Proszę o kontakt na
    grazyna.c1@vp.pl
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i sadysta je wymyślił, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa ;o)
    Wzorek dla Sebastiana wysłany ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ślubne kotki. I wzór inny niż te prezentowane na blogach.
    Mysiu widziałam u cinka zakładusię z barankiem, mogę prosić o wzór?
    Z góry dziekuję i pozdrawiam:)
    chkasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale rewelacyjnie wyglądają te płatki. Można się uśmiechnąć do Ciebie o wzór? Zarówno jednych jak i drugich kotków? Ciekawa jestem jak się haftuje te kwiatki dookoła.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...