niedziela, 24 października 2010

Ciiii...

Pusto u mnie na tym blogu, ech i niestety na razie tak zostanie, bo bez pamięci poświęciłam się prezentom na wymianę świąteczną! Cudownie haftuje mi się to co zaplanowałam ;o)
Niestety nie mogę Wam zaprezentować moich postępów, bo chce żeby do końca to była niespodzianka dla utalentowanej dziewczyny którą obdaruję ;o)
To moja pierwsza wymianka i wkładam w nią całe serducho ;o)
Po zakończeniu wymijanki umieszczę zdjęcia mojego prezentu i zaprezentuje otrzymane cudeńka ;o)
Na razie wracam do haftowania, a reszta pozostaje tajemnicą, więc ciiiiiiiiiiiiiiiiii... ;o)


PS. Dziękuje bardzo za wszystkie ciepłe słowa w komentarzach ;o) zakładając bloga myślałam że tylko ja będę czytywać moje wypociny ;o) miło się zaskoczyłam ;o) DZIĘKUJĘ!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...