sobota, 11 stycznia 2014

Joy

>> Hej Kochane, na samym początku chcę przypomnieć że do SALu Jingles możecie się przyłączyć w każdej chwili, wystarczy kliknąć w banerek po prawej stronie, a przeniesie Was do posta pod którym są zapisy ;o) Idzie nam bardzo sprawnie, ale to dopiero pierwszy obrazek ;o) Każda haftuje prawie na innym materiale - wygląda to cudnie ;o) <<

Dziś przedstawiam Wam trzeci i ostatni obrazek z serii - Joy. Haftowało się go szybko i bardzo przyjemnie, dokładnie tak samo jak pozostałe ;o) Teraz muszę tylko wymyślić jak je zagospodarować ;o)




Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Three blox - K42 Joy
Kanwa: Aida 14 ct kremowa
Mulina: DMC

Chciałam Wam także powiedzieć że zaobserwowałam dziecięcy boom ostatnio i już 3 metryczki czekają w kolejce na wyhaftowanie ;o) Już nie mogę się doczekać, mam tyle syper wzorków które mogłabym wykorzystać ;o) Hihi ;o) Idę szukać ;o)

Ściskam Was mocno!
Mysia ;o)

*******************************************************************************************************************************
Agneta - Kochana to czekam na Ciebie aż się zdecydujesz ;o)
Piegucha - Haha ;o) A może i Ty się przyłączysz? Zapraszam serdecznie ;o)


18 komentarzy :

  1. Chcesz, zebym przestala haftowac? :P Bo tak dzialaja na mnie wszelkie zabawy xxx - paralizuja mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piękna ta seria , zazdroszę , ale nie dam rady, koniecznie mi powiedz jak wstawić ten zamglony pasek na dole zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam , hafciki śliczne, czekam na te oprawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, wszystko by się chciała... ale niestety trzeba wybierać... Ja już wybrałam i dlatego nie dołączę : ( ale będę kibicować :) A metryczek jestem bardzo ciekawa, bo kolekcjonuję schematy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik! A te krzyżyki - takie równiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne maleństwo :) i jestem strasznie ciekawa jak je zagospodarujesz :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero czekam na paczuszkę z kraju z zamówionym materiałem. Myślę,że do końca przyszłego tygodnia zacznę moje xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik. Ciekawa jestem tych wzorków metryczkowych - haftuj i szybko pokazuj :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Czysta radość! Śliczne kolory i pięknie wyszyte,:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik kochana :) Wszystkiego naj naj naj w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jakie metryczki wybierzesz. Czy te popularne czy masz w zanadrzu jakieś nowości?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są takie maleństwa, szybko widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny hafcik! Metryczek jestem ciekawa, bardzo:))

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...