piątek, 17 stycznia 2014

Flip =9=

>> Na początek kilka słów do SALowiczek ;o) Kochane niezmiernie się ciesze że zdjęcia wciąż napływają no i zgłaszają się kolejne osoby ;o) Jest nas już 24! <<

Dziś chce Wam pokazać kolejny obrazek w moim flipie ;o) Ciągnie się on już 3 rok, ale zamierzam go w tym roku ukończyć ;o) Dziś kolejny krok bliżej do finiszu ;o) Napis to Encourage - zachęcać, dopingować do czegoś ;o) Uwielbiam tą kanwę i jak błyszczy srebrna nitka ;o)




Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Living  with charm - Double flip -  F73 Encourage & Laugh
Kanwa: Aida ze srebrną nitką 14 ct biała
Mulina: DMC

Wzorek całości znajdziecie TUTAJ ;o) 

Hej Kochane jeśli chodzi o metryczki to wybrałam już 3 które chce wyhaftować ;o) Nie wiem czy już je widziałyście gdzieś ;oP Mam nadzieje że nie ;o) Nie zdradzę nic co by Was zaskoczyć pracami ;o)
Pozdrawiam Was ciepło!
Mysia 
***************************************************************************************************************************
Piegucha - Coś czuje że przesadzasz? ;o) Brałaś już w jakiejś udział? ;o) hihi w każdym razie jak zmienisz zdanie to daj znać ;o)
Chranna - to tak jak ja, jestem wzorkowym kleptomanem ;o) 
Małgorzata Zoltek - Kochana ciekawa jestem jaki materiał wybrałaś ;o)

14 komentarzy :

  1. Śliczny obrazek, a co do metryczek to jestem pewno że nas pozytywnie zaskoczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie szybkiego finiszu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca,a srebrna niteczka w tkaninie dodaje jej uroku.
    Materiały dotarły i mam wielki problem z wyborem hi hi ale w przyszłym tygodniu wstawię fotkę z pierwszego etapu :D Napaliłam się na oryginalny kolor tła ale teraz wydaje mi się ,że będzie mało zimowy. Zakochałam się w tym błękicie jaki któraś z koleżanek wybrała. A mój już cały poszedł na inne obrazki. Teraz mam wybór z pośród 3 kolorów . Tylko skończę serducho i biorę się do SALu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu teraz wytrzymać w oczekiwaniu na odkrycie kart dot. wzorków metryczkowych?! Chyba jakieś totalne nowości wyszukałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to sie stalo, ze umknal mi Twoj nowy post? ^^ Cudny hafcik! I faktycznie srebrna nitka dodaje uroku. Nie moge doczekac sie tajemniczych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci rok? Co tam, są wzory, które się nie starzeją ;) A ten bardzo ładnie się rozwija, co z tego, że powoli :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeee, to juz blisko konca:) Ja tez czuje, ze mojego UFOka w tym roku skoncze:)
    Co do zabaw, mialam kilka wymianek i niektore wlasnie tak na mnie dzialaly. A raz chcialam haftowac pierniczki, pozniej ktos zorganizowal SAL i od razu ochota mi przeszla:( Takze moja teoria zostala udowodniona:(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uczestniczę w Sal z kotami i bardzo mi się podoba taka zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny hafcik i ta kanwa, hmmmm super!! Czekam z niecierpliwościa na metryczki!!! Ty zawsze wyszukasz jakies ciekawe wzorki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft i kanwa rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się:)
    I gratuluję- nieźle uzbierałaś osóbek:)
    P.S. powtórze się chyba, ale ten myszokursor mnie niezmiernie rozprasza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te wzorki i piękne Twoje haftowanie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...