sobota, 23 lutego 2013

Kotek i Myszka =KONIEC=

Znalazłam ostatnio w moich niedokończonych pracach ten hafcik no i po prostu musiałam go skończyć ;o) Słodka i zwinna myszka dołączyła teraz do kocurka ;o) 




Produkcja: Dimensions
Nazwa: Hang in there 65041
Kanwa: AIDA 14 ct biały
Mulina: DMC


Te dwa słodziaki spowodowały lekkie opóźnienie w kalendarzu ;o( Bo to już prawie marzec nastał, a u mnie nie ma jeszcze marcowego kwadracika ;o( Dlatego też idę na szybką rundkę po Waszych blogach i biorę się za kalendarz ;o)

Mysia


28 komentarzy :

  1. Dobrze że dokończyłaś ten obrazeczek bo jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śliczny hafcik, a jak perfekcyjnie wyszyty! brawo! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo,ale to bardzo fajny ten hafcik:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kocurek w fajnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Koteczek jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak pierwszy raz go pokazałaś , jak minie ten kotek zachwycał ,. Teraz z słodka myszką , to brak mi słów , Taki słodki obrazek , jak nie lubie kotów to tego nie można nie lubić ..

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się przyznam, że zaglądam często w oczekiwaniu na wzór kwietniowego kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny haft! Uwielbiam takie myszki, a jeszcze z kotkiem... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widok cudny, ale czy ten koteczek nie czeka, aż mu myszka wpadanie w łapki? :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft :) Słodka jest ta myszka :)
    Pozdrawiam,
    Asia z mijających chwil 2

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesoły hafcik pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś cudownego i ta piękna kolorystyka:) Jak dobrze że do nas wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysiu, trzymasz mnie w niepewności. Mam nadzieję, że wszystko dobrze u Ciebie i wkrótce znajdę kolejny wzór kalendarzowy. Plissss :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...