niedziela, 10 lutego 2013

Flip it blocks - Luty

Drugi miesiąc już jest ;o) Cudnie landrynkowy i różowiutki - zdążyłam przed walentynkami ;o) Jak na razie haftuje mi się go cudnie, gdybym tylko jeszcze miała więcej czasu na xxx-owe przyjemności ... ;o)





Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Flip it blocks with charm - F21 February
Kanwa: LINDA 27 ct biała
Mulina: DMC

Wzorek z kolejnym miesiącem znajdziecie jak zwykle TUTAJ.

Chciałam także podziękować Happy Housewife za wyróżnienie - dziękuję Kochana. To wyróżnienie dedykuję wszystkich Wam Kochani, którzy tak jak ja dzielicie się przez bloga z innymi swoja radosną twórczością. Teraz wracam do Fipa ze słowami, jego też muszę podgonić ;o) Trzymajcie się ciepło i oby Was nie zasypało, bo u mnie śniegu po kolana ;o)

Wasza zasypana Mysia ;o)


***********************************************************************************************************************
Iskierka - Kochana kociaki powędrują na podusie w bliżej nie określonym terminie ;o)
Renik - Ano rzeczywiście jakieś bezwąsne ( nie wiem czy jest takie słowo) te moje kocurki ;o) hihi ;o)
Jomo - Kochana nie mam pojęcia gdzie zawisną, ale sypialnia to chyba dobra opcja - dzięki ;o)

16 komentarzy :

  1. Piękny i ślicznie sfotografowany! Prawdziwie walentynkowo- lutowy hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje krzyżyki są idealne, nawet jeden się nie różni niczym od pozostałych!

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodki!
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te obrazeczki sa pracochłonne , podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniegu ci u mnie doststek i znowu pada , ale cóż zime mamy a ja to lubie ...
    Hafcik tak słodki że brak słów ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny miesiąc u Ciebie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukierkowo-słodki i w tym jego urok :) ślicznie jak zawsze go wyhaftowałaś, podziwiam Twoje idealne krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba Ci przyznać, że Twoje krzyżyki są zawsze idealnie równe a prace przepiękne, starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...