środa, 22 czerwca 2011

Paczuszka dotarła ;o)

Uff, w końcu paczuszka z wygrana w moim candy dotarła ;o) tak się cieszę ;o) Po szczegóły paczuszki i wyznanie miłosne pod moim adresem zapraszam do zwyciężczyni na bloga o TUTAJ ;o) Ja tak nieskromnie chciałam zaprezentować jedną z nagród ;o) a oto ona:


 
W tym misiu zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;o)
Gdyby ktoś chciał wzorek to proszę o maila ;o)

Teraz z innej beczki ;o) złożyłam w końcu wczoraj prace i teraz cierpliwie czekam na telefon z dziekanatu, kiedy obrona ;o) Wiem jedynie tyle że mój promotor 7.07 idzie na urlop i do tego czasu obiecał obronę przeprowadzić ;o)

Dziękuje Kochani za miłe słowa pod ostatnim postem, na prawdę to był wspaniały dzień i wszystkim Wam życzę takich jak najwięcej w swoim życiu ;o)

******************************************************************


Lothluin - szkoda że Cię nie było ;o( mam nadzieje że jeszcze zdążymy się spotkać osobiście ;o) w końcu mieszkamy w tym samym mieście ;o) Może nawet wpadniemy na siebie w tramwaju ;o)
Czarownica - och lody maja wyśmienite ;o) jak nie lubię lodów o smaku waniliowych, to te ich mogłabym jeść litrami ;o)
Aneladgam - jaki ten świat mały prawda ;o) wyglądam z niecierpliwością Twojej kanwy ;o)


25 komentarzy :

  1. Oglądnęłam już jaki ogrom śliczności - dostał się zwyciężczyni.Zazdrościć, oj, zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już byłam u Aldony i widziałam te wszystkie wspaniałości jakie przygotowałaś!
    pozdrawiam :)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda przygotowałaś,szczęściara z tej zwycięzczyni ! Misiaczek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam Mysiu, popodziwiałam, skarby.
    Kwadratowy tamborek - pierwszy raz o takim usłyszałam!
    Kanwy też jakieś nietypowe, bardzo wdzięczne.
    O misiu to nawet nie ma co wspominać, jest po prostu uroczy!!
    Pewnie, że wzorek bym chciała, tylko tak myślę, po co, skoro xxx nie umiem. Ale dla niego, może bym się nauczyła :)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaczek uroczy a i jako pinkeep prezentuje się cudnie. Poproszę wzorek na katinus@hotmail.com może uda mi się takiego słodziaka wyhaftować. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamurowało mnie z wrażenia! Miś powala na kolana i tyle! Peenkipy szyjesz doskonałe!
    Tutaj http://lubaxa.blogspot.com/ dziewczyna robi schemaciki z tym misiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe rzeczy przygotowałaś i jakie piękne, oooch same cudeńka. Misiu jest przeuroczy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny prezent przygotowałaś, relację u Aldony przeczytała z czystą zazdrością :))))
    Jeszcze raz dzięki za zorganizowaną zabawę, bo bardzo miło jest oglądać jak ktoś wygrał, nawet jak to nie my :)
    Już na zapas trzymam kciuki za obronę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tylko przeproszę, że dopiero po dwóch dniach upubliczniłam niespodziankę od Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świat jest mniejszy niż można by podejrzewać :)
    Fantastyczny ten misiek, nadłubałaś się przy nim sporo. Śliczny rezultat.
    Daj znać jak kanwa dojdzie, będę mieć o jeden stres mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy wyszły mi na wierzch.. Cudny ten misiak! Że też ja przegapiłam udział w takim fantastycznym candy..

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się przyznać że bardzo bardzo zazdroszczę zwyciężczyni fantastyczną niespodziankę przygotowałaś - nic dziwnego że Aldonka wpadła w zachwyt ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona misiem:)
    Jest świetny:) Ja poproszę o jego wzorek na lorena24@gazeta.pl z góry dziękuję i serdecznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. hafcik po prostu bajeczny :)
    a za obronę trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna niespodzianka. Jest niesamowicie urocza :) Gratuluje wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczny prezencik przygotowalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez sie w nim zakochalam :) Az zazdroszcze Aldonie takiej wygranej :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny prezencik, tylko pozazdrościć Aldonie. Jesteś niesamowita:) takie cudności tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pinkeep :) To czekamy na termin i wyniki obrony :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, prześliczne, powodzenia w obronie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również padam z wrażenia:)))Już napisałam prośbę o wzorek!!! Pinkeep jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. No po prostu cudo i brak słów żeby się zachwycić.
    Pozdrowienia
    p.s. a wzorek z największą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenciki przygotowałaś i ile ich:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne, oj nie dziwią mnie zachwyty !

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia na obronie (ja już po, uff ). Pinkeep prześliczny, a spotkania nawet w tramwaju nie odmówię :) może w lipcu uda mi się dotrzeć na jedno ze spotkań, buziaki

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...