sobota, 18 czerwca 2011

Flip =1=

Świetnie haftuje się tego flipa ;o) Wzorki proste i takie kolorowe ;o) No to bach i pierwszy obrazek już się pojawił ;o)


Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Living  with charm - Double fli p-  F70 Dream Love
Kanwa: Aida ze srebrną nitką 14 ct biała
Mulina: DMC

Zapomniałam ostatnio podać linka do wzorków, więc podaje teraz, flipa znajdziecie TUTAJ na końcu ;o)

Oj straszne przejścia miałam z tą moja magisterką, och ale o tym w poniedziałek, bo nie chce zapeszać ;o)
A jutro tzn. w niedzielę ;o) wybieram się z Kinią na Kiermasz w Krakowie ;o) Spotkamy tam Marinę, która prezentuje tam swojej prace ;o)
Och muszę sobie przekalkulować fundusze, hi hi bo dziewczyny będą kusiły jutro ślicznościami na stoiskach ;o)

*****************************************************

Jagna - kto tu kogo w kompleksy wpędza, jak na twoim blogu pojawiły się hurtem serwetki to myślałam że mi oczy z orbit wyskoczą, takie duże cudeńka i to w takiej ilości ;o)
Iskierka - mazak jest super, bardzo polecam, tylko że ostatnio nigdzie w sklepach go nie widzę ;o(
anenia - dzięki za wiarę we mnie ;o*
Asia - ESPRIT - mam nadzije że dowiem sie w poniedziałek ;o)
mamasia - wysłałam Ci linka mam nadzieje ze doszedł, a jak nie to wyżej zajrzyj po wzorki ;o)
Karolina i Kasia - dziękuje za odwiedziny i miłe słowa ;o) Będę do was często zaglądać bo same u was śliczności ;o)

17 komentarzy :

  1. Magisterska? Wiem coś na ten temat! Za tydzień
    obrona!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekałam na tą pierwszą odsłonę no i muszę powiedzieć że super będzie cały obrazek !!!
    zazdroszczę spotkania kiermaszowego ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty masz dziewczynko tempo :O)
    Co tu zaglądnę to nowy obrazek na tapecie...a raczej powinnam powiedziec na tamborku ;O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie super obrazek:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiermasz?! Boże wiem, że od tygodni siedzę w książkach, obronę tuż tuż ale dlaczego ja nic nie wiem? Kochana czy to na rynku czy gdzie indziej? A co do Twojego flipa zapowiada się następne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybka jesteś kobieto, a mnie rozkłada pogoda!
    Jestem ciekawa, co dalej przedstawia ten hafcik?

    OdpowiedzUsuń
  7. To uznajmy, ze wzajemnie się mobilizujemy do pracy :) bo ja co wchodzę na twojego bloga i się naoglądam piękności ... to zaraz mam ochotę usiąść do robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał cały obrazek, na pewno będzie super:)Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i życzę szczęścia w mojej rozdawajce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj zazdroszcze wypadu na kiermasz!!! To te rzeczy, ktorych mi tu bardzo brakuje. Tak wiec milej niedzieli. Aha, mozesz pozdrowic Marine od Ani z Wloch? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie się zapowiada :) Dziekujemy za głosiki na plac zabaw. Siostrzeńcy (cioteczni, ale to też siostrzeńcy) na pewno będzie zadowolony jeśli się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odpowiedz. Po wyszyciu całości będzie niesamowity efekt i przepiękny obrazek z przesłaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Q-snapik ciągle w ruchu, co;) Śliczne marzenie się wyłoniło! Na kolejne piękne i mądre słowa zapewne nie każesz długo czekać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super obrazek i ...trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się zapowiada ten obrazek. I też będę trzymać kciuki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. " słodki " obrazek będzie...ale długaśny , że ho ho...;-)
    trzymam kciuki za obronę...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz piękne prace, nie znam tego wzorku, nie zaglądam, będzie to dla mnie niespodzianka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...