sobota, 12 stycznia 2013

Flip it blocks - Styczeń

I oto jest! Nie mogłam się nim cieszyć cały styczeń, ale co tam najważniejsze, że się w styczniu ukazał ;o) Hi hi ;o) Nie wiem jak wykończyć dziada, może pinkeep może ramka - pożyjemy zobaczymy ;o) Postanowiłam miesiące prezentować w formie kolażu, którego przykłady widziałam na kilku rosyjskich blogach i strasznie mi się spodobały ;o) Odgapiara ze mnie ;o)



Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Flip it blocks with charm - F20 January
Kanwa: LINDA 27 ct biała
Mulina: DMC

Na prośbę Marty umieszczam schemat do kolejnego miesiąca TUTAJ.

Teraz śmigam dziergać luty, a między czasie dzióbię powoli już kiedyś zaczętą pracę - którą mam zamiar skończyć w tym roku ;o) I także jest autorstwa Lizzie Kate ;o)

<< Ostatnio kilka osób miało problem z dodaniem "You might also like" na swoich blogach, Kochane TU pod moim postem GoodForYouDP wyjaśnia w komentarzu jak obejść problem. Zapraszam do przeczytania.>>


= Wasza Mysia =

**************************************************************************************************
Bobinka - No niby tak ;o) Ale zielony nie za bardzo kojarzy się z Bożym Narodzeniem to chyba stąd ta czerwień ;o)
Luna - Kochana dziękuję za przepis, muszę go wypróbować ;o) Mój mąż nie znosi ryb, mam nadzieję twoja zupa go jednak do nich przekonać
Viola, Violka - Kochane próbowałam znaleźć sklep w którym kupiłam tą kanwę, ale nie znalazłam, bo to w sumie było dawno temu, jednak przeglądają internetowe pasmanteria znalazłam TUTAJ identyczną kanwę jak tak na której ja haftuje miesiące. Moja jest co prawda firmy DMC ale zamówiłam i tą i ja różnicy żadnej nie widzę ;o)
Piegucha - Ania Ty jesteś dla mnie mistrzynią kalendarzy, Twój pomysł na kalendarz Lizzie jest niesamowity ;o)
AO - Kochana zamierzam Was odwiedzić w końcu, bo strasznie mi tęskno ;o(

18 komentarzy :

  1. Ja już 2 dni temu dziękowałam, ale mogę to zrobić jeszcze raz pod tym postem. :) DZIĘKUJĘ! I pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam zamiar go wyhaftować, tylko skończę znaczkowy kalendarz :) też Lizzie Kate:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusił mnie ten kalendarz .... no i wydrukowałam sobie wzorki :)
    Może jeszcze w styczniu uda mi się z tym barankiem ;)))
    Fajnie że na białym tle haftowałaś! Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota :) Mój styczeń też leży i czeka na wykończenie. I jak znam siebie, to przed lutym nie zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten kalendarz , sama wyszywam juz dwa i sie nie skusze ..Dziekuję za odpowiedz i na miary na kanwe ,,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik!Przyglądam sie temu barankowi, bo mam kłopot z rozrysowaniem podobnego na wzorku wielkanocnym, a ten jest taki milusi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. Ja niestety w tamtym roku zakończyłam na czerwcu i dalej nie ruszyłam. Trzymam kciuki aby u Ciebie haftowanie potrwało do grudniowego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, kopę lat! Fajnie, że wróciłaś!
    Asia K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękne robótki, jak oglądam Twoje prace to jeszcze bardziej tęsknie do robótek:(
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysiu, utwierdzasz mnie w przekonaniu, że i ten kalendarz muszę wyszyć :)
    Dzięki za link, zobaczę co to za sklepik.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na drutach szyjesz?:)
    Boże, dziergać luty a nie druty;)))))))))))))))))))) super hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysiu, jak dobrze że wróciłaś! (wiem, troszeczkę spóźnione powitanie :)) Piękne hafciki u Ciebie widzę, poprzedni kardynałek jest cudowny. Świetny pomysł prezentowania kalendarzowych haftów w takiej mozaice! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, lubię do Ciebie zaglądać, bo zawsze wrzucasz coś ładnego, czym można nacieszyć oko :) Tak, Lothluin ma rację, dobrze, że wróciłaś :)
    Na razie nie mogę skompletować wszystkich mulin do tego kalendarza, ale jak tylko będę miała taką możliwość, też się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i ten kolaż jest cudowny! Intensywne kolory oswajają nawet zimę.

      Usuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...