sobota, 19 stycznia 2013

Flip =3=

Witajcie Kochani ;o) Dziś kolejna odsłona dawno już zaczętej pracy Lizzie Kate ;o) Nie mam pojęcia co z nią zrobię po wyszyciu wszystkich części, ale na to przyjdzie czas martwic się później ;o) Haftuje na jednej z moich ulubionych kanw - 14ct biała ze srebrną nitką ;o)


Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Living  with charm - Double flip -  F71 Remember Give
Kanwa: Aida ze srebrną nitką 14 ct biała
Mulina: DMC

A teraz uciekam na zakupy, trzymajcie się ciepło!
Mysia

16 komentarzy :

  1. Piękna praca :) Super wygląda na tej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i cudny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest piękny, a to, że jeszcze nie masz co do niego planów, to najmniejszy problem ;) Mam u siebie taki wiklinowy koszyk, do którego wkładam te rzeczy, które koniecznie chciałam wyhaftować, ale które jeszcze nie znalazły dla siebie miejsca. Wszystko w swoim czasie ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam patrzeć na Twoje kolorowe hafciki.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się ten wzór podoba i sama chciałam go wyhaftować ale też nie mam pomysłu co zrobić z nim potem :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy ten hafcik na poduszkę pasuje ale ja ostatnio widzę każdy haft na poduszce i teraz zaczęłam nowy wzór zajrzyj na BH.
    Kolorki jak zwykle śliczne i te twoje równiutkie xxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft na ślicznej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, kolorowo, śliczna część hafcika!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i ta kanwa ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci idzie haftowanie tych obrazków , przeciez to w sumie bardzo duzo krzyzyków !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest jest:) już od dawna czekałam na dalszą cześć tego obrazka. Jest bombowy

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...