niedziela, 22 stycznia 2012

RR Cake Time =9=

Kolejny tydzień minął ;o) Dla mnie bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy ;o) A weekend skończył się z prędkością światła ;o( Spotkanie z przyjaciółmi, wizyta u rodziców, sprzątanie, zakupy i składanie mebli do salonu - no i pora wracać do pracy ;o) Ale również na xxx znalazłam chwilkę, albo i dwie no i tak powstał ostatni obrazek w Cake Time na kanwie Reni ;o)


A całej kanwy wam nie pokaże ;o) Renia się nią pochwali w odpowiednim czasie ;o)
Przesyłam moc pozytywnych emocji i wirtualne tulasy ;o)

Wasza Mysia ;o)

******************************************************************************************
Daniela - Tak, tego czasu dla mnie to ciągle za mało ;o)
Asia - No to wychodzi na to, że u mnie na poczcie ją zgubili i znaleźli po noworocznym sprzątaniu, a potem stwierdzili, że można by ja jednak dostarczyć do adresata.
Obsesja Kasiulka - Och Kochana mam nadzieje, że tak będzie bo strasznie tęsknie za Wami ;o)
Lothluin - znajdziesz na pewno, a jak nie Ty ją to ona Ciebie ;o)
Marina - Ciebie to tak dawno na blogu nie było, że jak się pojawisz to pewnie z wysypem śliczności, ja osobiście już nie mogę sie doczekać ;o)

16 komentarzy :

  1. smakowity hafcik, a z tym czasem to rzeczywiście ciężka sprawa, mnie przyjdzie przymusowo zwolnić, bo aktualnie siedzę w domku z zasmarkanym synkiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka bardzo smakowita.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja to dobrze znam - czekasz cały tydzień na weekend, marzysz o igle i tamborku, przychodzi piątek, nawet się nie obejrzysz jak już jest niedziela wieczór i tyyyyyleeee rzeczy było do zrobienia. :( Z kolei jak ma się dużo wolnego, to też nie wiele się robi, no bo przecież można jutro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to dobra organizacja:) Słodki hafcik

    OdpowiedzUsuń
  5. Schrupałoby się takiego słodziaka, śliczny hafcik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności Twoja ostatnia babeczka :) coś w tym jest, dla mnie też ostatnio czas pędzi galopem. Ech nawet nie wiem gdzie ten styczeń się podział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna smakowita babeczka. Oj brakuje nam Ciebie no ale wiadomo, ze praca jest wazniejsza... Sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo,bardzo apetyczna...Mysiu nie Ty jedna gonisz za czasem...mam wrazenie jakby doba miala mniej niz 24 godziny...moze sie skurczyla...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za RRy! Ten wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNIUTKA SLODKOŚĆ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszy rzut oka myślałam,że to czapeczka a nie ciacho:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo smakowity jest ten ostatni obrazek :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądam sobie od prawie pół godziny Twojego bloga i zakochuję się w kolejnych wyhaftowanych przez Ciebie obrazkach... Oj, będę podglądać częściej :) Gratuluję zdolności i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałaś pracy haftowałaś, masz pracę i tez haftujesz:D to się nazywa organizacja:D

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...