środa, 15 grudnia 2010

Metryczka =1=

Oj Sylwuś, Sylwuś ;o)
 No i znów zaczęłam robić coś nowego ;o) ale jak tu się powstrzymać jak wokoło tyle pięknych wzorków ;o)
Na swoja obronę mam tylko tyle, że kolejna koleżanka jest przy nadziei i postanowiłam zrobić jej prezent ;o) a że wiem że pod serduchem nosi mała dziewczynkę, wiec zaczęłam tworzyć dla niej metryczkę ;o)
Wzorek jest jednym z serii metryczek firmy RTO, a oto jej okładka:


Dopiero co zaczęłam więc jest nie wiele, ale bardzo szybko i przyjemnie haftuje sie ten wzorek ;o)
Poniżej zamieszczam moje dzisiejsze dokonanie ;o) Haftuje na kanwie w różowe delikatne serduszka o rozmiarze 14 dwoma nitkami muliny.


Gorące buziaki dla odwiedzających :*

3 komentarze :

  1. Piękny wzorek. A ja jestem ciekawa jak wychodzi ten portret Twojej koleżanki... Chętnie zobaczę jak Ci idzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek! Będzie śliczna

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...