piątek, 20 września 2013

Flip =7=

Dziękuję Wam Kochani za tak wiele cudnych komentarzy pod moim ostatnim postem ;o) Oj długo zbierałam się aby wyhaftować tą śliczną dziewczynkę, aż w końcu się udało ;o)

Dziś skończony kolejny kawałek długaśnego flipa, tym razem kwadracik Believe - wierzyć. Coś podejrzewam że do końca roku się z nim nie wyrobie, ale naprawdę super się go haftuję. Moim priorytetem jest kalendarz ;o)


Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Living  with charm - Double flip -  F73 BelieveCare
Kanwa: Aida ze srebrną nitką 14 ct biała
Mulina: DMC
Ściskam Was mocno!
Mysia :o) 
*************************************************************************************************************************
Violka - Trafi do ramki i do salonu na półeczkę, razem z innymi ;o)
Piegucha - Mam nadzieję że impreza się udała? 
Edyta - To chwal się Kochana, chętnie zobaczę Twoja wersję ;o)
Iwona - Czekam na Twoją ;o) 
Lothluin - Kochana cudnie, że wróciłaś, proszę już nie znikać ;o) 
Nati B - Oglądnęłam, naprawdę dobry, opowiedziana historia jest strasznie smutna ;o( 
Agnieszka - Ja obrabiam moje zdjęcia w Photoshopie, jeśli masz ten program to chętnie przygotuje Ci kursik :o)
Asia W. - Kochana, a właśnie że będę, proszę nie wykręcać się brakiem czasu tylko łapać za igłę ;o)

11 komentarzy :

  1. Dawno nie zaglądałam ale już nadrobiłam zaległości :) Dziewczynka jesienna przepiękna a te tu bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ze tak:) Zaczelismy w poludnie a skonczylismy po 17. Super bylo i pogoda dopisala, slonce swiecilo - opalilam sie i bylo jakies 25C :)
    Jesli chodzi o hafcik, to skoro tak dobrze sie haftuje to co tak wolno idzie?:P
    Do roboty, nie opinkalaj sie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik bardzo ciekawy i pięknie wykonany. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne kolorki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny fragment uroczego i mądrego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda na tej kanwie!! A dziewczynkę niedługo pokażę :)))

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...