sobota, 27 kwietnia 2013

Gapa i "podaj dalejowy" post ;o)

Wstyd mi ach wstyd i to ogromnie, a czemu to spytacie? A no temu że kompletnie zapomniałam pochwalić się prezentem od Mariny z okazji "podaj dalej" do którego się u niej zapisałam ;o) Prezent dostałam już strasznie dawno i kompletnie zapomniałam o tym że go jeszcze nie pokazałam odkąd wróciłam do blogowania ;o( Wstyd mi Marinko i strasznie przepraszam ;o( Biscornu jest śliczne i delikatne, dopracowane w każdym calu i dopóki go nie posiadałam to nie wiedziałam, że właśnie o nim zawsze marzyłam ;o) jest idealne ;o)

Podziwiajcie to misterne cudeńko, moje pierwsze i ukochane:


A dodatkowo dostałam taki oto mały skarbek, który towarzyszy mi zawsze przy kompie, bo wisi na monitorze, maleńki hafcik na obu stronach misternej, maciupeńkiej poduszeczki ;o)


A na koniec sesja wspólna różowych śliczności ;o)


Jeśli myślałyście że to już koniec fotek i chwalenia się, to Was rozczaruje ;o) Hi hi kilka dni temu z poczty odebrałam przesyłkę od Chagi z prezentem w "podaj dalej" zorganizowanym u niej na blogu ;o) Ha ha dziś "podaj dalejowy" post ;o) Głównym prezentem na który nie mogłam się doczekać była ta oto cudna poduszeczka:


Jest to wzór jednej z moich ulubionych firm - Barbara Ana Designs. Chaga dziękuję Ci Kochana za cudny prezent! A to jeszcze nie koniec, poniżej fotka całości prezentu ;o) Oglądajcie i zazdrośćcie ;o) 



To już druga edycja "podaj dalej" w której biorę udział, więc skoro prezenty już u mnie są to i nie wypada nie ogłosić od razu zabawy u siebie ;o) Tak więc Kochane serdecznie zapraszam, skorzystam z zasad opublikowanych na blogu Chagi.

ZASADY:

1. Do zabawy zapraszam osoby aktywnie prowadzące blogi.
2. Dwie pierwsze osoby które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie własnoręcznie wykonany drobiazg.
3. Tym samym zobowiązują się automatycznie do zorganizowania zabawy u siebie na blogu po otrzymaniu prezentu ode mnie:
- w terminie do 3 miesięcy wykonają dwa własnoręcznie zrobione upominki,
- ogłoszą u siebie na blogu zapisy dla dwóch kolejnych osób.

Mam nadzieje, że znajda się chętni,
Mysia ;o)

*****************************************************************************************************************************
Chranna - Kochana mam dużo wzorków ślubny, torty duże i małe, proszę napisz na maila o jaki konkretnie wielkościowo hafcik by ci chodziło, a poszukam w moich zbiorach ;o)
Mcdulka - To ja czekam na pierwsze odsłony ;o)


17 komentarzy :

  1. Przepiękne te prezenty. :) Widzę, że jestem pierwsza ;) Chętnie się pobawię :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te prezenciki , dziewczynki sie postaraly :)
    To i ja sie pisze na te zabawe. Magdusiaa.blogspot.com lub mail magdusiaa1980@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff, wszystko dotarło jak trzeba :). Po spakowaniu zaczęłam się zastanawiać, czy przypadkiem nie pomyliłam przesyłek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co:) Powiedziałam, że poczekam na prezentację i jest;) Cieszę się bardzo, że przypadło do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurka...chyba się spóźniłam...a może jednak nie?! jak coś to ja się piszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysiu Droga, dostałaś prawdziwe cudeńka - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam i zazdroszczę ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. A prezenciki piękniutkie! Myślę , że Marina została doceniona tym wpisem. Pozdrawiam życzę pięknego majowego weekendu!





    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie "fabki"sa sliczne i w nich nie przeszkadzaja mi roze i fiolety :-)
    Ten wzor juz od dawna za mna chodzi ,jestes szczesciara ,ze juz go masz :-)

    Drugi prezencik rownie piekny ,obie udane przesylki ,gratuluje i zazdroszcze:-D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenciki :) kurcze spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwia, zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...