sobota, 23 marca 2013

Wielkanocne papierowanie

Jako że robienie karteczek przypadło mi bardzo do gustu, szczególnie po pierwszej próbie na Boże Narodzenie, to i na Wielkanoc spróbowałam coś stworzyć ;o)



I tak oto powstały 3 rodzaje zielonkawo-czekoladowych karteczek ;o) Mi się bardzo podobają - powiem tak nie skromnie, mam nadzieję, że osobą obdarowanym też się spodobają ;o)





Coś podejrzewam, że do Świat już się nie pojawię na blogu, więc teraz chciałam Wam już złożyć najserdeczniejsze świąteczne życzenia. Miłości, beztroski i spokoju. Wiele pyszności na świątecznym stole i super mokrego dyngusa - bez śniegu mam nadzieję ;o)

Ściskam Was mocno!
Mysia ;o)


19 komentarzy :

  1. Piękne są :) Nie przeładowane detalami, delikatne i pogodne. I kojarzą mi się, nic na to nie poradzę, z Alicją w Krainie Czarów ;)
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, szczękę z podłogi zbieram :) Są zupełnie takie jak lubię i takie, jakich zrobić nie umiem :P Ja wiem, że proste, nieprzeładowane, ale i tak mi takie nie chcę wyjść :)
    Tobie też wszystkiego dobrego na te święta :) I do spotkania po.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie niespotykana kolorystyka ale jakże przyjemna dla oka :)
    Mysiu, Tobie także życzę spokoju w czasie przedświątecznych przygotowań a później Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że i do kartek masz talent, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, masz ogromny talent do tworzenia takich cudowności. Życzę Tobie aby te Święta odbyły się w spokoju w radosnej rodzinnej atmosferze oraz życzę mokrego (nie śnieżnego) dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne kartki! Radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna miętowa zieleń, adresaci na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne karteczki, bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ,kolorystyka kojarzy mi się z lodami miętowymi z czekoladą:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartki , aj dalej nie mogę się przełamać i nie zrobiłam żadnej ,
    Wszystkiego dobrego na święta..

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatyczne skromne kartki :) Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kartki! takie eleganckie!:) Tobie też wszystkiego dobrego!!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mysiu kochana DZIĘKUJĘ!!!!
    Moja najpiękniejsza!

    Ściskam aż Ci wyjdą oczyska :***

    A z życzeniami jeszcze przywędruję :).

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚLICZNE KARTECZKI, NIE TYLKO DO HAFCIKÓW MASZ TALENT!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    radości w sercu,
    pokoju w myśli i duszy
    oraz gwiazdek szczęścia w oku.
    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Swiąt dla Ciebie i Twojej rodziny

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...