czwartek, 21 lipca 2011

RR Cake Time =2=

Kochane nawet nie wiedzie jak to była dla mnie spokojna noc, cała przespana bo wiedziałam że moja Kicia śpi sobie obok ;o) Dziś od rana mam na nią oko, ale ona jak zwykle wyleguje się przy domu ;o) Jeszcze raz Wam dziękuje za wszystkie słowa wsparcia ;o*

Z tej wielkiej radość postanowiłam dokończyć zrobiony już jakiś czas temu hafcik (w sumie to był to mój pierwszy hafcik po powrocie do tego hobby), jest on nie równy i krzywy i w ogóle ale mój i zasługuje na wykorzystanie ;o) Jest to obrazek jaki sobie wyhaftowałam ponad rok temu z okazji obrony, która "troszkę" się opóźniła ;o) jeszcze w planach mam podobny dla mojego Lubego ;o)




TUTAJ znajdziecie wzorek ;o)

Na tapetę także dostał się ostatnio pierwszy obrazek z RR Cake Time i pewnie skończę go w przyszłym tygodniu, dziś wezmę się za kanwe April w RR Tea Time ;o)
Moje poczynania są następujące:


Można porównać jaka jest wielka różnica między moim pierwszym haftem a obecnym ;o) Jakie to miłe uczucie samemu zobaczyć jak się udoskonaliło swoje umiejętności ;o)

*********************************************************************

Tami - polecam się na przyszłość ;o)
Aneladgam - nie martw się Kochana dam wszystkim wcześniej znać o nowym adresie ;o)
Gabrysia - oj tam ;o) i tak następnym razem się poprawie ;o)
Sammer21 - Kochana ja mam pieska co już ma na koncie 18 lat, jest ślepy i głuchy, ale w bardzo dobrym zdrowiu. Wszyscy mówią żeby go uspić, ale nie rozumiem czemu skoro nic mu nie jest, jest zdrowy. dorastałam z tym małym wariatem. Przykro mi z powodu poprzedniego pieska ale ciesze się już z Tobą na wiadomość o nowej podopiecznej na która przelejesz swoja miłość.
Barboorka - Wasze fluidy są nieocenione ;o)

16 komentarzy :

  1. Wyjechałam na wakacje, nie było mnie zaledwie dwa tygodnie a u Ciebie tyle się dzieje!!!
    Po pierwsze gratuluje Tobie (mężowi również ;D) obrony! Spóźnione ale od serca. Po drugie - kotek jest cudowny i jak najbardziej pasuje do sytuacji :)
    Poza tym muszę powiedzieć, że Twoje rr-y i sale nabrały tempa i wszystkie są śliczne :) Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam opowiadasz, że krzywy! Popatrz na tego kociaka, jest tak szczęśliwy, że wszystko wokół fruwa, to co - krzyżyki mają być proste? - nie da rady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam nad podobnym hafcikiem, tylko muszę go odszukać. Jest to nie kotek a piesek absolwent :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny kociak:))a i babka zapowiada sie baardzo apetycznie:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Najweselszy kociak jakiego ostatnio widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kiciulek :)
    Zapraszam Cię do siebie, mam nadzieję, że to będzie dla Ciebie miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysiu, Twój kociak jest świetny. Nawet jeśli nie jest doskonały to tym weselej :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. kociak absolwent świetny !!!
    widzę RRy ruszyły pełną parą to dobrze bo ja się już doczekać nie mogę kolejnych kanw :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Huuurra!!! Właśnie przeczytałam, że znalazła się Laska! Bardzo się cieszę. A kotek haftowany śliczny - sama też go kiedyś wyhaftowałam i wiem, że wzory pani Margaret są urocze, ale nie takie prościutkie - warte jednk wysiłku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! koteczek chyba raczej nie dla początkującej osóbki, nie wiem czy poradziłabym sobie, ale Tobie jako ekspertce wyszło wspaniale :)

    Super jest te RR, u mnie też już powoli powstaje pierwszy obrazek. Pozdrowionka :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie krzyżyki i kolorowe!! Ciesze się, że kotka już wróciła:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie było mnie trochę, zaglądam do ciebie a tu tyle się dzieję. Piękny kociak. Gratuluję Twojemu mężowi także. Bardzo się cieszę, że twój kotek się odnalazł:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...