środa, 24 listopada 2010

Cuda cuda cuda...

Kochane moje, dziś przez przypadek wpadłam na blog jednej dziewczyny, chyba z rosji, no chyba bo ja ruskiego nie umiem, więc zgaduję że stamtąd. Mniejsza o to skąd, ważne to że kobitka ta tworzy nie powtarzalne i cudne lale! Tu znajdziecie jej blog.
Siedzę sobie od rana i przeglądam i przeglądam, nawet odwiedziłam jej sklep internetowy.
Niżej zamieszczam jedno ze zdjęć z jej bloga, no po prostu nie mogę wyjść z podziwu, że można mieć aż ta zdolne rączki!


3 komentarze :

  1. Ja też już od jakiegoś czasu podziwiam Jej cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tam bywam i wzycham...;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje to rosyjski.I pomyślec że kiedyś tego obowiązkowego języka musiałam sie uczyc w szkole :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...