sobota, 4 lipca 2015

Czekoladowe zawijasy =2=

Kochana Martuś ten post to w sumie dzięki Tobie :)

Kopę czasu mnie nie było, dziękuje za wszystkie maila z zapytaniami gdzie się podziewam :) Niestety nie wiem czy wrócę do haftu, przestał mnie już cieszyć, przez ostatnie pół roku nas "związek" nie układał się najlepiej :( Do tego problemy zdrowotne, praca...

Bloga nie zamykam, a jak się pojawię to możne co jakiś czas popatrzeć co tam u Was słychać ;) a na "pożegnanie" wrzucam zdjęcia jedynych moich haftowych postępów w ciągu ostatnich 3 miesięcy :)




 
Produkcja: Dimensions
Nazwa: Treasured Words Wedding Record - 70-65112
Kanwa: Aida 14ct kremowa
Mulina: Dimensions
 
 
Kochani wszelkie wzorki znajdziecie TU i TU.
 
Do zobaczenia Kochani kiedyś znowu :)
 
Mysia :) 

29 komentarzy :

  1. Wypoczniesz i wrocisz bo zwiazku z krzyzykami sie nie rzuca ot tak sobie,to milosc na wieki:D
    Odpoczywaj zatem i czekamy na powrot.
    Czekoladowe zawijski sa urocze.
    Do uslyszenia pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jakiś minorowy nastrój wyczuwam :( Mysiu, nie porzucaj haftu. Jak w każdym związku, i w tym zdarzają się kryzysy, jednak szkoda by było po tak długim doświadczeniu i wspaniałych umiejętnościach zdradzać krzyżyki! Odpoczywaj, zdrowiej i nie ograniczaj się tylko do pracy zawodowej, bo jakąś odskocznie trzeba w życiu mieć ;)
    Wierzę, że jednak nadal będziesz pojawiać się na blogu i cieszyć nas nowymi, cudnymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja wypatruję Twoich postów, prac pięknie i starannie wykonanych a Ty piszesz o pożegnaniu? Ja mówię stanowcze NIE!!! Odpoczniesz i wrócisz.......CZEKAMY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeee! Cudowności tworzysz. Odsapnij, odpocznij, zajmij się czymś innym i koniecznie wróć. Tworzysz same cudowne hafty, piękne, dopracowane. Nie można rzucić tego tak po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zatęsknisz do krzyżyków z czasem :) i wrócisz do nas. Szkoda, że nie wszystko ze zdrowiem i pracą układa się dobrze. Pamiętam, jak bardzo się cieszyłaś, że ją w końcu znalazłaś, jednak takie teraz czasy, nie zawsze same jej posiadanie jest szczęściem samym w sobie, ale warunki psychiczne jakie tam mamy. Niestety osoby, które mogą powiedzieć, że idą do pracy z radością są w mniejszości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasmuciłaś mnie. Mam nadzieję, że to chwilowy spadek formy i że wrócisz.
    Tymczasem dobrego czasu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,wiem jak to jest,kiedy myśli się,że to już koniec...Też tak miałam,kiedy odeszła moja mama,ale po długim,długim czasie z jeszcze większą miłością wróciłam do xxx...Myślę i wierzę,że u Ciebie będzie to samo...Życzę Tobie samych radosnych chwil i powrotu do nas i xxx...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Cię zmobilizowałam ;) Hi, hi. Pozdrawiam Cię serdecznie Mysiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę! Mysia nam tu żartuje chyba, zresztą krzyżyków się nie zapomina na dobre nigdy, wierzę że i u Ciebie tak będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duzo zdrowka! A bez krzyzykow i bloga da sie zyc, zwlaszcza jak dzieja sie wazniejsze sprawy. Mnie na blogu tez nie bylo dlugo, a teraz mam przerwe w xxx od kwietnia i jakos zyje i ciesze sie innymi rozrywkami. Takze trzymaj sie i wracaj kiedys tam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia! Przerwa od x czasami każdemu jest potrzebna, ale wierzę że wrócisz do haftowania :)
    Haft śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Do szybkiego zobaczenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę zdrówka, satysfakcji i mniej stresów w pracy udanego odpoczynku od krzyżyków i bardzo szybkiego powrotu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno kiedyś wrócisz do krzyżyków :).

    A póki co zdrówka Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysia, dychnij, zregeneruj się i wracaj. Koniecznie! :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierzę, że zrezygnujesz z krzyżyków. Za czas jakiś może zatęsknisz i chętniej wrócisz do haftowania. Odpocznij i wróć z nowymi pomysłami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od przyjemności też trzeba czasem odpocząć ale z pewnością zatęsknisz za xxx. Życzę Ci zdrowia i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam ciepło! Sama jestem w podobnej sytuacji i czekam na sprzyjający czas, czego i Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Mysiu, smutno, że nie wszystko się układa. Ale trzymam kciuki, aby się u Ciebie wyprostowało, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. I wracaj do nas i do haftu z nowymi siłami i nowym zapasem optymizmu.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja trzymam kciuki by wena wróciła i znowu cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak z ciekawości, to od jak dawna haftujesz? Ja też miałam takie przestoje, czasem nawet około roku, jednak zawsze wracałam do haftowania. Więc doskonale Cię rozumiem, nic na siłę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tutaj jest ładnie, te myszki :) Super.
    Mam nadzieję że wrócisz do haftu. Bo chciałabym tutaj zaglądać często i żeby zobaczyć nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Mysiu. To już rok minął. Może znów Cię zmobilizuję ;) Na pewno dużo się wydarzyło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć gdziekolwiek jesteś życzę szczęśliwego Nowego Roku 🍸 pusto bez Ciebie😦pozdrawiam 😀💪

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Mysiu :) szkoda, że Cię nie ma tu. Lubię Twojego bloga i te piękne hafty. Też miałam przerwę ale teraz wracam znów bo muliny dużo i kanw trochę też - trzeba to spożytkować a ręcznie robione prezenty najlepsze :) pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...