sobota, 16 listopada 2013

Noel

A dziś kolejny z serii trzech małych hafcików. Postanowiłam każdy wyszyć na innej kanwie bo nie mogłam się zdecydować na jedną ;o)


 

Produkcja: Lizzie Kate
Nazwa: Three blox - K42 Noel
Kanwa: Aida 14 ct biała
Mulina: DMC
 
Dzięki za komentarze pod kociakiem ;o) No troszkę ta jego skarpeta pusta, ale coś czuje że do Świat się szybko zapełni ;o) Jeśli chodzi o wybór wzoru na kolejny rok to teraz waham się pomiędzy 1, 3 i 4.
Jeszcze będę nad tym dumać aż w końcu któryś wybiorę ;o)
 
Pozdrawiam Was ciepło!
Mysia ;o)
 
*************************************************************************************************************************
Katarzyna G i Furszulina- Najprawdopodobniej trafi w rameczkę ;o) 
Jaglana - No właśnie szkoda że nie ma takich w języku polskim ;o( 
Marta - To ja czekam na zdjęcia ;o) 
Kinga Wojciechowaska - Napisz do mnie na skrzynkę pocztową. 

11 komentarzy :

  1. Bardzo sympatyczny hafcik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie widać, że grudzień, tuż tuż! Hafcik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz kolejne do oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwieczny dylemat baby :) Ta keica, czy tamta- tak samo z materiałem do haftowania- przynajmniej ja tak mam :)) hafcik uroczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Milutki hafcik - na pewno wyszywało się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty ale bardzo urokliwy hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały ale efektowny wzorek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie widuję świąteczne hafciki...czyzby się Święta Bożego Narodzenia zbliżały he he.

    OdpowiedzUsuń

Wasze słowa dodają mi skrzydeł ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...